- Roos17 juli 2019 om 21:53
hoi allemaal,
sinds 2 jaar heb ik in mijn linker oog een soort van blinde vlek zitten. Het lijkt een beetje op zo een vlek als je te lang in de zon heb gekeken alleen gaat deze niet weg. Voordat ik de vlek kreeg had ik veel stres en was ik ziek. Ik dacht dan ook dat het daardoor zou komen en weer weg zou gaan, helaas is dit niet het geval en wordt de vlek heel langzaam aan groter. Als het donker is dan zie ik er ook allemaal flitsjes en streepjes in flikkeren. En als ik knipper en me oog dicht heb zie ik het ook zitten. Ik heb in het ziekenhuis al veel onderzoeken gehad waaronder een MRI, EEG en verschillende oogtesten. Hier konden ze niks op vinden. Heb af en toe ook last van oogmigraine maar dit is anders. Is er iemand met dezelfde klachten of heeft iemand een idee dan hoor ik dat graag!
groetjes
1 reactieReagerenRosita30 december 2021 om 18:35Hoi Roos,
Ik heb sinds kort ook een blinde vlek (scotoom) in mijn rechter ook. Daarvoor had ik ook een paar keer oogmigraine gehad. Ik ben naar de oogarts geweest en ze denken aan glaucoom. Ik hoop het niet natuurlijk.
Heb jij je laten testen op glaucoom? Mijn oogdruk is normaal en ze zien niet echt beschadigingen. Wel een dunnere rand in mijn papel in mijn rechter oog.Groetjes
Reageren