Home / Incontinentie / pijn help aub
Geachte heren en dames,
Ik heb nu sins 6 weken pijn bij het plassen en in veel pijn in de benen en bij het ejaculeren.
Na een los sexueel contact kreeg ik enorme jeu aan mijn ballen diezelfde dag nog, ik heb toen mijn gehele penis ingesmeerd met een dikke antiseptische gel op basis van alcohol.
2 dagen hierna zag ik dat het gebied rondom de plasbuis rood en dik was, en ik had pijn met plassen,
paar dagen later ben ik op soa's getest, dit was allen negatief, , mijn ballenbwaren toen enorm opgezwollen, dit is nu minder, VoOr de zekerheid antibiotica gehad, doxyciclyne, 10 dagen, klachten hielden nog steeds aan
urinekweek gehad , kwam ook niets uit, mijn vraag is;
KUNNEN MIJN KLACHTEN VEROORZAAKT ZIJN DOOR DE ANTISCEPTISCHE DESINFECTERENDE GEL? EN HOE LANG KAN DIT DAN DUREN?
vriendelijke groet, gideon
[quote]toen mijn gehele penis ingesmeerd met een dikke antiseptische gel op basis van alcohol.[/quote]
Heb je de gel toen laten zitten en laten opdrogen?
Het zou kunnen dat het door de gel is veroorzaakt. Maar 6 weken is wel erg lang.
Welke klachten heb je nu nog?
bedankt voor je reactie allereerst, ja ik heb de gel laten zitten, was niet thuis, op het toilet van een cafe gedaan,dus kon ook niet douchen, heb het twee keer ingesemeerd en dat brandde als een malle,
de klachten nu zijn pijn bij plassen, ejaculeren, pijn in de benen, pijn bij ontlasting. de opening rondom de urinebuis is ook nog altijd rood, wat pijn in de liesstreek.
groetjes
gideon
Heel vervelend dus.
Ik denk dat je er toch goed aan doet om naar een dermatoloog te gaan om te zien wat er precies aan de hand is.
Wie weet wat er in die gel heeft gezeten. Ik neem aan dat het gel uit de dispenser van het café was. Zou handig zijn als je wist wat en welk merk het was.
http://www.ciao-shopping.nl/opinion_images_view.php/OpinionId/127487/Img/29343943
hoi tandor,
nee ik had het bij de etos gehaald, zie bovenstaande link, ik voelde me onfris omdat ik onveilige sex had gehad en heb een kleine smetvrees en toen heb ik dt
it tot 2 keer toe aangebracht, ook op de gehele eikel, dit brandde echt verschrikkelijk, maar was bang voor een soa ofzo
het was vrij dik en loste niet volledig op zoals op de verpakking stond, bleef een plakkerig spul zitten.
Een SOA had je hiermee dus nooit kunnen voorkomen. Als dat zo makkelijk was, had niemand meer soa´s.
Deze gel mag niet worden gebruikt of in contact komen met slijmvliezen.
Ik denk dat je verbrandingen hebt opgelopen. Ook aan de uitgang van je urinebuis.
Ik zou toch echt even naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen voor de dermatoloog.
beste tandor,
ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben,
ik neem aan dat je inwendige verbrandingen bedoelt he? de huid is wel lange tijd rood geweest, maar het nare gevoel zit van binnen, heb van de week weer een afspraak bij de ha.
hartelijk dank voor het meedenken, en nee, een soa had ik zeker niet kunnen voorkomen op deze manier haha, konden we maar altijd rationeel blijven, wijze les weer.
Het inderdaad mogelijk dat er gel in de urinebuis is terecht gekomen.
Ben benieuwd wat de huisarts er van gaat vinden cq oplossing heeft.
Succes in ieder geval.
Laat even weten als je bent geweest.
Hoi tandor,
Weet niet of je dit nog leest, ben inmiddels bij de uroloog geweest, en zegt niks te kunnen vinden, ik heb urine en. Zaad ingeleverd, ik heb de hele dag nog last ervan en ben ook heel misselijk en duizelig , en heb nu ook pijn bij ontlasting, nog steeds raar gevoel klaarkomen, of geen gevoel, gevoel te moeten plassen, raar gevoel tussen balzak en anus, ben een beetje ten einde raad.
Dat is natuurlijk heel vervelend. Welk(e) onderzoeken heeft de uroloog uitgevoerd? Ik neem aan dat je hebt verteld wat er was geberud
Dat spul is hartstikke agressief dat ga je toch niet op je zaakje aanbrengen????? als dat in je plasgaatje komt is het geen wonder dat je enorme last krijgt. Dat moet vreselijk verschrikkelijk zijn. Heb wel eens perongeluk wat bepanthen in mn lul.. gehad en de hele nacht wakker gelegen van de ellende. Hoe kwam je er eigenlijk bij dit erop te smeren :O???
Hallo meneer,
Ik weet niet of je er nog steeds last van hebt en het klinkt misschien een beetje maf uit de mond van een vrouw maar het zou niet verkeerd zijn hier eens door een neuroloog naar te laten kijken want het lijkt erg veel op de bijverschijnselen van een hernia. Ik weet niet of je toevallig ook last hebt van je onderrug en benen? Het zou mij in ieder geval niets verbazen dat het een hernia is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes en sterkte gewenst
Beste tandor,
Ik heb de eerste keer een urinekweek en bezinking gehad,hier kwam niets uit, maar omdat de klachten nog steeds aanwezig zijn, heb ik vandaag een echo gehad van ALLE organen in mij buik, en van mijn scrotum, en over 7 dagen gaan ze nog met een camera naar binnen, dus het grondiger werk, loopt nu zeg maar, ben blij dat ze het zo grondig aanpakken,ook weer nieuwe urine ingeleverd en zaad.
Ik laat de uitslag wel weer weten.
Bedankt voor je reactie weer.
Nou, dan ben ik benieuwd wat er uit gaat komen. Laten we hopen dat ze kunnen vinden waar de klachten nu dan vandaan komen. Ik hoor het wel. Succes en beterschap!
Beste tandor,
Ik heb de cystosvopie gehad, en de uitslagen van de echo"s ook, en alles was goed en zag er goed, niks kapot of verbrand, geen afwijkingen, vernauwingen , helemaal niéts, dus nu heb weer een antibioticum voorgeschreven gekregen, ik ben alleen als de dood voor antibiotica, omdat ik had gehoord van een vrouw die niet meer kon ademen na antibiotica, dus hoop dat ik het durf en dat het dan werkt, het is weer een blinde behandeling zoals dat heet, ik heb al een keer antibiotica gehad voor deze klachten, toen ging het om doxycycline, nu heb een doosje ciprofloxacine sandoz 500 mg meegekregen , Ff kijken hoe ik dit ga doen en hoe het gaat.
Groetjes
G
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!