Zoeken Vraag het forum

Brandende bovenlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Kan het herpesvirus in een potje zinkzalf blijven zitten?? Oftewel sudocrem? Ik heb een wondje en mn moeder raadde sudocrem aan, maar zij heeft wel eens een koortslip gehad en gebruikt de creme ook.

John (moderator)

Ja dat zou eventueel kunnen

Reageren
    Anoniem

Op welke vraag is dit een antwoord? Op de aclicovir vraag?

Reageren
    John (moderator)

Op de zinkzalf.

Wacht nu naar eens even af. Je weet niet eens of je een koortslip hebt/krijgt….

Reageren
    Anoniem

Oh kan dat echt in dat potje blijven zitten? Ik heb ooit al wel eens voor een wondje op mijn penis zinkzalf gebruikt. Dat is een paar maanden geleden. Kan ik mijzelf nu herpes genitalis hebben gegeven??

Reageren
    Anoniem

Het spijt me enorm Tandor maar ik ben nogal angstig…

Reageren
    John (moderator)

Heb je klachten gead dan? Nee. Dus geen herpes

Reageren
    Anoniem

Nee niet blaasjes ofzo.. Denk het dus idd niet. Ik ga toch even een eigen potje kopen. Dankuwel

Reageren
    Anoniem

hallo,

Ik heb even na zitten denken en ik heb op 30 mei nog sudocrem gesmeerd voor een schuurwondje op mijn penis. Had ik dan al eerder klachten gehad?

Reageren
    anoniem

Ik heb namelijk een schuurplekje (denk ik) op mijn voorhuid. Het doet niet echt pijn, jeukt niet en is eigenlijk alleen rood. Kan dit herpes zijn? Eventueel door de sudocreme?

Reageren
    John (moderator)

dan zou je veel eerder klachten hebben gehad

Reageren
    Anoniem

En de foto? Wat denkt u daar van?

Reageren
    Anoniem

Het bruine vlekje is een drukvlekje, daar ben ik al eens naar de dokter voor gegaan. Het gaat over de roodheid

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt toch eerdere op een irritatie

Reageren
    Anoniem

Oké geen zorgen maken dus? Had herpes al echt veel pijn gedaan bij aanraking??

Reageren
Reageer op: Brandende bovenlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.