Zoeken Vraag het forum

Brandende bovenlip

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Niet nodig hoor

Anoniem

Het lijkt erop dat het allemaal wel meevalt.. Heb er voor de zekerheid zojuist even sucocrem op gesmeerd maar in een actieve toestand (erectie) zie ik het bijna niet.. Het is volgens mij gewoon een beetje droog en doordat ik een dag niet gewassen heb en actief ben geweest gaan schuren.

Reageren
    Anoniem

Misschien een rare vraag hoor. Maar is het met herpes ook zo dat wanneer de huid in spanning komt te staan, bij een erectie dat daardoor het plekje uitrekt en nog meer pijn doet?

Ik heb dus eigenlijk helemaal geen last ervan maar wellicht stelt dit me nog meer gerust

Reageren
    John (moderator)

Het doet in alle gevallen zeer

Reageren
    Anoniem

Okee. Ik heb er dus helemaal geen last van maar ik heb het idee dat ik het zelf misschien wel erger maak: Constant checken, voorhuid heen en weer halen om te kijken enzovoort. Heb er nu dus de sudocrem op gesmeerd en laat het de komende uren met rust. Vanavond ga ik nog even douchen en dan zal ik het wel weer zien

Reageren
    Anoniem

Ik werd een beetje angstig doordat de sudocrem een versterkend effect gaf doordat het ging glimmen. Gevolg: Heb er weer te veel aangezeten en nu besloten dat ik het maar heb afgespoeld en nu echt zonder iets van een creme met rust laat.

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je vooral zelf helemaal gek !

Reageren
    Anoniem

U heeft gelijk. Denkt u dat ik er goed aan doe om het gewoon los te laten, geen gekke crèmes te gaan smeren en het simpelweg met rust te laten?

Reageren
    John (moderator)

ik denk van wel

Reageren
    Anoniem

Een korte update mbt mijn bovenlip. Daar ben ik eigenlijk van het branderige gevoel af. Mn lip is alleen nog een beetje droog en schilfert een beetje.

Reageren
    John (moderator)

dat is prima toch…. kun je donderdag weer zoenen met je meissie

Reageren
    Anoniem

Zeker! Nu hopen dat die schaafplek er niet heel gek uit gaat zien of veel pijn gaat doen 😉

Reageren
    Anoniem

Nou, we zijn weer terug bij af. Het plekje op mijn grote vriend is minder geworden en lijkt wel goed te komen, denk inderdaad een schaafplekje. Ik ben nu alleen opnieuw bang dat ik een koortslip krijg, heb op mijn bovenlip (wel op een plek waar ik nog nooit een koortslip heb gehad) een rode plek ontdekt na het douchen. Plek doet niet echt pijn maar heb er gelijk zovirax op gesmeerd.

Ik hoop dat het blijkt dat ik iets te ruw met mijn handdoek langs mijn lip ben gegaan maar de angst is weer terug. Ben mezelf helemaal gek aan het maken…

Reageren
    John (moderator)

Jezelf gek maken helpt natuurlijk helemaal niet…

Reageren
    Anoniem

Nee klopt maar ik ben echt enorm angstig. Niet zo zeer voor de koortslip maar meer dat het dus alweer terugkomt, dan spelen er vragen of ik niet een ziekte heb die mijn weerstand aantast? Ik slik l-lysine, 2 per dag, en ik eet elke dag veel fruit. Ik sport veel en doe alles eraan om mijn weerstand op pijl te houden. Wat nou als ik hiv heb ofzo? Ik heb me al eens laten testen en die was negatief, sinds toen ook geen seks gehad met anderen dan mijn vriendin. Ik word helemaal gek….

Reageren
Reageer op: Brandende bovenlip
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.