John (moderator)
26 juni 2018 om 13:39Niet nodig hoor
Anoniem26 juni 2018 om 14:29Het lijkt erop dat het allemaal wel meevalt.. Heb er voor de zekerheid zojuist even sucocrem op gesmeerd maar in een actieve toestand (erectie) zie ik het bijna niet.. Het is volgens mij gewoon een beetje droog en doordat ik een dag niet gewassen heb en actief ben geweest gaan schuren.
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 14:53Misschien een rare vraag hoor. Maar is het met herpes ook zo dat wanneer de huid in spanning komt te staan, bij een erectie dat daardoor het plekje uitrekt en nog meer pijn doet?
Ik heb dus eigenlijk helemaal geen last ervan maar wellicht stelt dit me nog meer gerust
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 14:55Het doet in alle gevallen zeer
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 14:59Okee. Ik heb er dus helemaal geen last van maar ik heb het idee dat ik het zelf misschien wel erger maak: Constant checken, voorhuid heen en weer halen om te kijken enzovoort. Heb er nu dus de sudocrem op gesmeerd en laat het de komende uren met rust. Vanavond ga ik nog even douchen en dan zal ik het wel weer zien
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 16:35Ik werd een beetje angstig doordat de sudocrem een versterkend effect gaf doordat het ging glimmen. Gevolg: Heb er weer te veel aangezeten en nu besloten dat ik het maar heb afgespoeld en nu echt zonder iets van een creme met rust laat.
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 16:58Je maakt je vooral zelf helemaal gek !
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 17:07U heeft gelijk. Denkt u dat ik er goed aan doe om het gewoon los te laten, geen gekke crèmes te gaan smeren en het simpelweg met rust te laten?
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 17:12ik denk van wel
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 18:16Een korte update mbt mijn bovenlip. Daar ben ik eigenlijk van het branderige gevoel af. Mn lip is alleen nog een beetje droog en schilfert een beetje.
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2018 om 18:33dat is prima toch…. kun je donderdag weer zoenen met je meissie
ReagerenAnoniem26 juni 2018 om 18:59Zeker! Nu hopen dat die schaafplek er niet heel gek uit gaat zien of veel pijn gaat doen 😉
ReagerenAnoniem27 juni 2018 om 09:03Nou, we zijn weer terug bij af. Het plekje op mijn grote vriend is minder geworden en lijkt wel goed te komen, denk inderdaad een schaafplekje. Ik ben nu alleen opnieuw bang dat ik een koortslip krijg, heb op mijn bovenlip (wel op een plek waar ik nog nooit een koortslip heb gehad) een rode plek ontdekt na het douchen. Plek doet niet echt pijn maar heb er gelijk zovirax op gesmeerd.
Ik hoop dat het blijkt dat ik iets te ruw met mijn handdoek langs mijn lip ben gegaan maar de angst is weer terug. Ben mezelf helemaal gek aan het maken…
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 09:28Jezelf gek maken helpt natuurlijk helemaal niet…
ReagerenAnoniem27 juni 2018 om 09:35Nee klopt maar ik ben echt enorm angstig. Niet zo zeer voor de koortslip maar meer dat het dus alweer terugkomt, dan spelen er vragen of ik niet een ziekte heb die mijn weerstand aantast? Ik slik l-lysine, 2 per dag, en ik eet elke dag veel fruit. Ik sport veel en doe alles eraan om mijn weerstand op pijl te houden. Wat nou als ik hiv heb ofzo? Ik heb me al eens laten testen en die was negatief, sinds toen ook geen seks gehad met anderen dan mijn vriendin. Ik word helemaal gek….
Reageren