- Anoniem27 juni 2018 om 09:37
Kan het komen door alleen stress? Want daar heb ik wel veel last van, zoals u misschien merkt…
Anoniem27 juni 2018 om 09:50Ik loop misschien ook te hard van stapel… Het is op een plek waar ik het nog nooit heb gehad en ik kan me herinneren dat ik gisteravond een flinke laag vaseline heb gesmeerd en deze na het wakkerwoorden er een soort van afgescrubt heb… Ik laat de zovirax even intrekken en zie dan wel of er nog een rood plekje is ofniet..
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 10:15ja dat is wel te merken….
Reageren
Het zou kunnenAnoniem27 juni 2018 om 10:31Als ik een ziekte had gehad die mijn weerstand aantaste had ik het al wel gemerkt toch? En kan ik HIV uit mijn hoofd zetten, ik heb een jaar na contact getest en dat was negatief. Test via de HA
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 12:15dat heeft toch allemaal niets met HIV te maken…. je hebt toch geen HIV?
ReagerenAnoniem27 juni 2018 om 13:05Ik las dat een verminderde weerstand een koortslip kon veroorzaken. En dat die verminderde weerstand door ziektes (HIV) kon komen. Aangezien ik vorige maand ook al een koortslip had maak ik me daar zorgen over.
Ik heb me laten testen op HIV en die was negatief (1 jaar na het contact), voor mijn relatie, ik kan er dus vanuit gaan dat ik echt geen HIV heb?
ReagerenAnoniem27 juni 2018 om 16:05Hoor graag wat u denkt. Na het lezen van de topics hier ben ik al wel een beetje gerustgesteld maar echt 100% lekker zit het nog niet
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 17:31Je hebt GEEN HIV!!!!!!!
ReagerenAnoniem27 juni 2018 om 17:46U heeft gelijk. Mijn moeder zegt dat het gewoon de stress komt en dat zij er al eens 3 heeft gehad in 1 maand. Kan dit dus zomaar gebeuren? Wellicht door de stress inderdaad. En hoef ik me dus geen zorgen te maken over een ziekte oid?
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 18:11Vooral geen zorgen maken
Reageren