- Anoniem21 maart 2014 om 14:57
Hoi allemaal,
ik slik nu bijna een maand de pil (voor het eerste microgynon 30), en moet nog twee pillen dan begint mijn stopweek (het liefst zou ik doorslikken maar denk niet dat dit de eerste maand slim is). Nu heb ik al enkele dagen last van buikkrampen (het zelfde soort als tijdens een menstruatie) en hele lichte bloeding en afscheiding. Is dit normaal?
ook heb ik al een maand last van gevoelige borsten (dit had ik voorheen alleen een paar dagen tijdens mn menstruatie) en ben ik 7 tot 8 dagen ongesteld geweest tijdens de eerste week van het slikken van de pil (ik ben begonnen op de eerste menstruatie dag). Normaal voor de pil was ik maar drie dagen ongesteld.
Ik vraag me af of dit komt doordat mn lichaam er aan moet wennen (vooral het feit dat ik nu al ongesteldheids klachten heb) of dat ik beter terug naar de huisarts kan gaan.
groetjes,
Sophie
1 reactieReagerenJohn (moderator)
21 maart 2014 om 15:53Het is heel goed mogelijk dat je lichaam nog aan de pil moet wennen. Gewoon even de stopweek afwachten en dan weer naan de nieuwe strip beginnen. Kijk dan hoe het gaat.
Reageren