- Anoniem29 december 2014 om 23:48
Ik ben al ongeveer 6 a 7 jaar aan de pil, ben 22 jaar.
Ik ben begin december weer gestart met de pil en ben van plan om gewoon mijn strip af te maken en daarna meteen door te slikken. Ik wil dus geen stop week. Maar sinds (denk ik) ongeveer de 19e van december zag ik wat bruine spikkeltjes als ik naar het toilet ging. Het is nu de 29e en heb er nog steeds last van, alleen is het wat donker bruin geworden en wat ‘stringy’om het maar zo te zeggen.
Het lijkt verdacht veel alsof ik ongesteld moet worden, ookal slik ik de pil al sinds begin december.
Ik ben seksueel actief, de laatste keer dat ik geslachts gemeenschap had was in begin oktober. Toen slikte ik de pil ook, daarna ben ik 1 maand gestopt omdat mijn recept afgelopen was.Dus om het kort samen te vatten:
geslachts gemeenschap gehad in begin oktober,(veilig), november overgeslagen met de pil, begin december weer gestart en kreeg de 19e licht bruine afscheiding alsof ik ongesteld moest worden. Ben nu nog steeds niet ongesteld (29e) heb geen last van gevoelige borsten, kramp etc (heb ik normaal altijd 3 dagen van te voren). Ik slik de pil gewoon door.Heeft iemand dit eerder gehad? Zou dit kunnen komen dat mijn lichaam weer aan de hormonen moet wennen? Enig idee?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 december 2014 om 00:46Het is best mogelijk dart er een doorbraakbloeding op komst is. Dat is niet zo vreemd bij het doorslikken van de pil. Ook al heb je dat eerder nooit gehad.
Reageren