- Anna15 februari 2017 om 00:39
Ik heb een vraag.
Ik ben 21 en slik sinds mijn 15de de pil al door. En stop ongeveer 3 x per jaar. Dat doe ik omdat ik altijd extreme ongesteldheden heb en veel last krijg van mn hormonen. Nu ben ik laatst gestopt nadat ik een beetje begon door te bloeden en aangezien het al 6 maanden geleden was werd t wel weer is tijd. Ik zit trouwens aan een speciale pil die je volgens mijn huisarts goed kan door slikken en heb er ook nog nooit problemen mee gehad. Maar in deze week ben ik niet echt volledig ongesteld geworden. Alleen de eerste paar dagen had ik last van wat bruinig oud bloed zeg maar. Nu ben ik de pil na de stopweek gewoon weer gaan slikken maar ben af en toe misselijk en hopelijk beeld ik me het in maar zou ik zwanger kunnen zijn? Ik dacht eraan over een maand nog een keer te proberen om ongesteld te worden om t checken maar ik heb een beetje een bolle buik (kan ook food belly zijn) en I want to be sure!!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 februari 2017 om 00:50Als je de pil goed gebruikt is er geen reden om te denken dat je zwanger bent. Het uitblijven van de bloeding en het lang doorslikken kunnen de klachten wel veroorzaken. Het zou beter zijn om de komende 2Â strippen, na iedere strip een stopweek te houden om de baarmoeder de kans te geven om op te schonen.
Reageren