- lientjuh9528 oktober 2010 om 21:27
Ik ben al bijna een jaar aan de pil (Ethinylestradiol/Levonorgestrel). Ik heb overigens al zo’n 6 maanden voor het eerst seks en doe het zonder condoom. Ik vergeet de pil nooit (niet altijd precies op dezelfde tijden, maar elke dag en nooit een langere tussentijd dan 10 uur). Maar tijdens het voorspel en de seks kreeg ik opeens een bloeding, terwijl morgen pas mijn laatste pil is voor de stopweek. Ik ben gelijk gestopt want ik schrok er heel erg van. Ik zou graag willen weten wat het is en hoe het komt, ben ik zwanger? Is het normaal, of komt het vaker voor dat je eerder ongesteld wordt terwijl je aan de pil bent, of wat kan je ertegen doen? Ook heb ik nou last van buikkrampen (dezelfde als wanneer ik ongesteld ben) Hoop dat iemand mij op dit forum zou kunnen helpen en zal mijn vorderingen laten weten. Alvast bedankt.
4 reactiesReagerenbloemetje29 december 2010 om 01:45hee,
mijn vriendin heeft nu hetzelfde en heeft ook geen idee wat er aan de hand is!
Reageren
al wat wijzer geworden??Inèz2 januari 2011 om 21:27Het komt vaker voor dat de menstruatie wat vroeger is dan normaal. Ook als je niet echt voorzichtig seks hebt, kan je daardoor een enkele keer wat bloed verliezen. Maar als je vaker bloedingen hebt tijdens de seks kan dat ook een andere oorzaak hebben dan de periodieke menstruatie, en ga dan even naar de huisarts voor een onderzoekje aan de vagina en baarmoederhals.
ReagerenAnoniem23 juni 2014 om 20:11Als dit gebeurt ben je 100% zeker zwanger. Als ik jou was zou ik het voor de zekerheid toch nog een keer testen en zo snel mogelijk actie ondernemen.
Reageren
Groetjes MH.John (moderator)
23 juni 2014 om 20:56[quote]Als dit gebeurt ben je 100% zeker zwanger. Als ik jou was zou ik het voor de zekerheid toch nog een keer testen en zo snel mogelijk actie ondernemen.
Reageren
Groetjes MH.[/quote] Dit slaat natuurlijk nergens op.!!