- Netje10 juli 2017 om 22:17
Heey, ik wil graag weten wat een normale tijd is om ongesteld te worden na pilstrip. Normaal gesproken heb ik laatste pil op zondagochtend en wordt ik donderdagavond ongesteld. Nu heb ik gisterochtend(zondag) laatste pil gehad en ben ik vanmiddag(maandag) al ongesteld geworden. Het is heel weinig met dik slijm, wat ik normaal ook niet heb.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Ik slik de pil al anderhalf jaar. Krijg wel elke keer ander merk bij de apotheek. Ik heb de afgelopen periode zeer regelmatig seks gehad met mijn vriend. Zou dit een innestelingsbloedimg kunnen zijn of is er een andere verklaring voor een bloeding ja 1 dag. Bedankt!4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 juli 2017 om 22:57Dat kan wel eens voor komen. Daar zijn geen vaste dagen / tijden voor. Als je de pil goed hebt gebruikt en er geen bent vergeten, is er geen reden om aan een innestelingsbloeding te denken.
ReagerenNetje10 juli 2017 om 23:59Oke bedankt. Ik ben de pil nooit vergeten (wel eens wat later ingenomen, maar nooit meer dan 12 uur).
Ik vond het zelf vooral vreemd dat het nu binnen 36 uur na de laatste pil ongesteld werd. Leek me te snel.
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2017 om 00:05Dat kan best wel eens gebeuren
ReagerenNetje11 juli 2017 om 00:15Oke dankje 🙂
Reageren