Zoeken Vraag het forum

2 weken overtijd, wat te doen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Natascha

Hooii,

ik ben echt ten einde raad ik ben vandaag 2 augustus 2018 precies 2 weken overtijd, sinds ik met de pil was gestopt was ik af en toe onrelmatige maar het begon steeds meer regelmatiger te worden tot vorige maand was ik een week te vroeg ongesteld, nu ben ik 2 weken overtijd en maak me ernstige zorgen, bedoel mijn vriend en ik hebben wel een kinderwens ben ik nu onvruchtbaar of wat?

ik heb toen ik 3 dagen overtijd was een test gedaan deze was negatief toen heb ik de ha gebeld maar die wilde geen afspraak met me inplannen want ze vonden dat ik te vroeg getest had dus moest over een week weer een test doen en als deze negatief zou zijn kon ik bellen. Ook deze test was negatief en hing ik weer aan de lijn met de ha en kreeg weer als antwoord sorry mevrouw het is afwachten, laat de natuur zn werk doen als het komt komt het en anders niet het is niets om je zorgen over te maken (euhm dat doe ik dus wel)

uiteindelijk heeft iemand anders voor mij gebeld en kon ik met veel moeite urine inleveren bij de ha en zouden hun een test doen uiteraard was deze ook weer negatief en werd er weer gezegd het is niks ernstigs het kan wel eens gebeuren. Toen ik vroeg of ze wilde bloed prikken omdat ze daar wat meer op kunnen zien en het mij misschien wat meer rust gaf kreeg ik als antwoord een test is hartstikke betrouwbaar dus we gaan geen bloed prikken want daar is niks op te zien. Ik zou gewoon afwachten en volgende week nog een test doen….

wat moet ik hier nu mee? Ben ik nog wel vruchtbaar? vervroegde overgang?, cystes? Wat heb ik aangezien de ha me niet serieus neemt!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Een bloedtest is toch wel beter dan een urinetest. Maak en afspraak bij de huisarts en laat je niet door een assistente afschepen

Reageren
Reageer op: 2 weken overtijd, wat te doen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.