- Anoniem3 september 2018 om 19:10
Goedeavond allemaal,
Ik ben 3 weken overtijd en ik heb geen idee waarom. Mijn vriend en ik gebruiken altijd condoom tijdens het seks (ik gebruik de pil etc niet omdat mijn lichaam er niet tegen kan.) condoom is nooit gescheurd en we controleren altijd na de seks of er een gaatje is. Ik was voor het laatst op 10 juli ongesteld, en ben nu nogsteeds niet ongesteld (ongeveer 3 weken overtijd), we hebben 3 dagen terug de test gedaan en het resultaat was negatief en ik neem aan dat dat klopt want ik heb zeker niet te vroeg getest (we willen nu geen kind!!!)
Mijn vraag is, kan de kans zijn dat ik alsnog zwanger ben of moet ik gewoon de test geloven en niet gaan stressen?? Kunnen er ook andere redenen zijn als je overtijd bent? ?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 september 2018 om 21:02Voor het uitblijven van de menstruatie kunnen verschillende redenen/oorzaken zijn. Zwangerschap is er een van. Je kunt naar de huisarts gaan en om een bloedtest vragen
ReagerenCatootje4 september 2018 om 08:14Ik weet niet of je vaker onregelmatig bent. Soms kan het stress zijn, soms kan het te maken hebben met zaken als oestrogeendominantie en insulineresistentie. Kan je meer over vinden op internet.
ReagerenAnoniem6 september 2018 om 06:26Klopt, ik ben wel altijd overtijd.. een keer was ik zelfs 2 maanden overtijd maar toen had ik geen seks dus stressde ik niet erover haha
Reageren