- Anoniem22 maart 2014 om 17:06
Hooii.. ik maag mij zorgen. Ik ben al 2 weken overijd. Ik was een jaar aan de pil. Ik vergat hem vaak de laatste maand. Ben uiteindelijk ongesteld geworden midden in mijn syclus omdat ik de pil niet slikte. En ben verder ook niet meer begonnen. Heb er gewoon niet aan gedacht, veel stess enzo. 2 weken geleden moest ik ongesteld worden. Met of zonder pil, ik heb altijd een syclus van 28 dagen gehad. Altijd heel precies. Altijd sochtens op dag 22. Daarom vind ik het raar. Ik snap wel dat dat misschien kan komen omdat mijn lichaam ongesteld moet worden zonder pil. Maar heb wel menstruatie pijn gehad. Wat kan dit zijn? Ben ik zwanger? Is er iets niet goed? Ik heb el zwangerschaps kwaaltjes.
2 reactiesReagerenAnoniem22 maart 2014 om 18:51hee, anoniem.
Reageren
Er is een kans dat je zwanger bent maar omdat je een beetje ‘gekloot’ hebt met de pil, kan het zijn dat je syclus gewoon erg in de war is. En is het heel normaal dat dit gebeurd. geef je lichaam de tijd om te menstrueren zonder pil. Je lichaam moet er aan wennen om geen hormonen te krijgen. Doe voor de zekerheid een testje. En als het te lang duurt kun je ook naar de huisarts gaan.
GroetjesJohn (moderator)
22 maart 2014 om 19:39Waarom geef je antwoord op je eigen vragen?
Als je het antwoord al wist had je ze niet hoeven stellen.
Stoppen met die flauwekul dus.MOD.
Reageren