- AnoEl1 augustus 2014 om 20:48
Ik had mijn menstruatie voor het laatst op 18 juni. In de derde week van mijn cyclus merkte ik twee dagen heel licht wat bruinig bloedverlies op.
Ik ben meestal wel een week overtijd, waarschijnlijk is mijn cyclus dus gewoon iets langer. Maar nu duurt het toch wel uitzonderlijk lang vind ik. Ik ben 100% zeker dat ik niet zwanger ben, aangezien ik geen seksueel contact gehad heb.
Ik maak me dus vooral zorgen om het uitblijven van mijn menstruatie en het lichte bloedverlies dat ik had in die derde week.Weet iemand misschien raad of wat er gaande zou kunnen zijn?
Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 augustus 2014 om 21:19Hoezo ben je regelmatig een week overtijd? ik begrijp dat niet zo goed.
Reageren
Hoe oud ben je?Anoniem1 augustus 2014 om 21:39Daarmee bedoel ik dat ik meestal pas de 5e week van mijn cyclus ongesteld ben ipv de 4e.
Reageren
18 trouwensAnoEl1 augustus 2014 om 21:42Was me blijkbaar vergeten in te loggen.
Reageren
Zoals ik hierboven zei dus 😉John (moderator)
2 augustus 2014 om 08:35Je bent dan dus niet overtijd, maar hebt een cyclus die langer duurt dan 28 dagen. Niet iedereen heeft een cyclus van 4 weken tenzij je de pil zou gebruiken.
Reageren
Bovendien is het gezien je leeftijd heel goed mogelijk dat je cycli nog wat onregelmatig zijn.
Het is heel goed mogelijk dat je een tussentijdse bloeding hebt gehad. De bruinige afscheiding is dan dus wat oud bloed dat nog van de vorige menstruatie in de baarmoeder zat en er dan uitkomt. Een vrij normaal verschijnsel.