Ervaringen Pleinvue

Ik heb deze week pleinvue moeten gebruiken, in verband met een darmonderzoek. Naar alle nare ervaringen die ik had gelezen met dit middel, zag ik er wel een beetje tegenop..
    Maar ik kan niet anders zeggen dan dat het me enorm is meegevallen. Natuurlijk is het drankje niet lekker en smaakt het chemisch, het is ook geen cocktail of zo…. Maar als ik dan lees dat mensen na een slokje gaan kokhalzen, dan verbaas ik me daar toch wel een beetje over.
    Ik heb de pleinvue gemaakt met ijskoud water, en een slokjes gedronken met een rietje. Kopje thee en een kopje ranja ernaast en dan steeds afwisselen.
    Na dosis 1 duurde het bij mij best een poosje voordat het effect op gang kwam, ik moest om 1800 uur starten en het eerste effect merkte ik pas om 2100 uur. Ik moest in de nacht wel een paar keer naar het toilet, ik voelde dat wel goed aankomen.
    De tweede dosis moest ik in de ochtend nemen, voor de afwisseling een ander smaakje dit keer. Niet heel lekker, maar ook niet onoverkomelijk. Ook hierbij weer een kopje thee en een kopje ranja erbij en afwisselen. Het effect van deze dosis kwam iets sneller op gang. Heb een groot deel van deze ochtend op het toilet doorgebracht, en had daarna de lichtgele waterige ontlasting die ik moest hebben.
    Al met al: niet iets wat ik heel vaak wil doen, maar ook niet iets om heel dramatisch over te doen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ervaringen Pleinvue

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe