Zoeken Vraag het forum

maag en darm ontsteking en duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo
    Ik ben een meisje van 20.
    En ik weet niet zo goed waar dit bericht thuishoort maar goed hier dus mijn probleem:
    Ik heb sinds enkele dagen last van koorts(+-38°), krampen en een lopende stoelgang.
    En al 2 weken van een vervelende hoest
    Maar dat is niet de hoofdreden voor dit bericht.
    Zondagnacht werd ik wakker met krampen, ik ben toen meteen naar het toilet gelopen maar toen kreeg ik het opeens heel warm en begon ik te zweten.
    Toen ik terug in mijn slaapkamer kwam zag ik ook opeens allemaal vlekken voor mijn ogen een beetje alsof je plotseling blind word. Ik voelde mij ook heel draaierig en misselijk, mijn handen waren aan het tintelen en ik hoorde een ’tuut’ in mijn oren. Maar verder had ik niet echt pijn.
    Ik ben toen op mijn bed gaan liggen en toen was het binnen de 2 minuten helemaal over.
    Ik ben toen nog 1 x opgestaan om een pilletje te nemen en toen gebeurde hetzelfde en ging het weer over nadat ik ging liggen.
    Ik vond dit best wel beangstigend.
    Ik ben toen weer gaan slapen en sindsdien is het niet meer gebeurd.
    Ik ben maandag naar de dokter gegaan maar die zag niets speciaals buiten een maag en darm ontsteking. Mijn longen waren ook zuiver en hij kon het voorval niet echt verklaren.
    Ik maak me wel best zorgen, is er iemand die hier wel een verklaring voor heeft of al eens hetzelfde heeft meegemaakt? Ik ben namelijk heel bang voor een probleem met mijn hart.
    Ik heb in het vereleden wel eens last gehad van chronische hyperventillatie en paniekaanvallen en ik heb af en toe wel eens steken in mijn hartstreek maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Ik heb ook nooit aanhoudende pijn op de borst.
    Iemand die mij kan helpen?
    alvast bedankt!

Reageer op: maag en darm ontsteking en duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.