Zoeken Vraag het forum

Maag en darm klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Vrouw, 30

Ik voel mij sinds woensdag niet goed. Het begon met een grieperig gevoel. Koude rillingen, spierpijn over mijn hele lichaam, hoofdpijn, gewoon niet lekker. Verder geen keelpijn of verkoudheid. Maar wel een beetje een rare misselijkheid.
    Sinds donderdag avond heb ik ook waterdunne ontlasting. Ik hoef niet om het uur naar de wc ofzo, maar als ik moet is het wel waterdun. Ik eet ook amper omdat ik geen eetlust heb. Sinds gister heb ik wel wat meer eetlust, maar ik kan niet echt veel eten. Ik heb al snel een gevoel van nu moet ik stoppen. Vrijdag en zaterdag ging het overdag best oke qua misselijkheid, juist ‘snachts heb ik wat meer last van mijn maag en darmen. Alleen nu heb ik al sinds vannacht eigenlijk al weer een misselijk gevoel in mijn keel en slokdarm. Ik heb ook geen buikpijn/kramp of maagpijn/kramp ofzo. Dus ik heb geen idee wat er precies aan de hand is.
    Ik heb al jaren last van behoorlijke stress, en vooral de laatste 2 jaar. (paniekaanvallen, hyperventilatie en een fobie voor overgeven).

Hoe kan het dat vandaag ineens de maag-darm klachten erger lijken geworden.. Komt dit door de stress? Of komt het omdat ik gister weer geprobeerd heb te eten? Mij lijkt bij buikgriep dat het juist beter moet gaan elke dag ipv ineens weer wat slechter..

1 reactie
    Reageren
    Suus

Alle dingen die je noemt zouden een oorzaak kunnen zijn.

Reageren
Reageer op: Maag en darm klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.