- Anoniem29 augustus 2014 om 16:19
Ik heb een paar dagen flink wat alcohol op met mijn stomme kop. Ik drink niet dagelijks maar als ik drink is het veel te veel, ik ben 32 en op mijn 20ste begonnen. Mijn maag is super van streek natuurlijk maar gaat al weer beter, maar nu heb ik soms een pijn dat op komt en gaat het ligt eraan als ik ga staan komt de pijn terrug maar als link op zn zij ligt is het een ligte kramp.
Het is een pijn recht in het midden.
Ik ben erg bang dat mijn lever een flinke oplazer heeft gehad of het nog steeds na 2 dagen met het ontgiften of zo bezig is.
Aangezien het vrijdag is zal ik naar doe spoed moeten, maar ik schaam me ervoor.
Gister nacht niet kunnen slapen van de pijn, nu is de pijn weer weg en mijn darmen werken ook weer naar behoren merk ik. Ik ben erg moe en de kramp voel ik nog steeds. Wat een hel is dit. Geen idee wat ik hieraan mee moet? Afwachten en rust nemen of toch direct naar de spoedhulp?
Uiteraard stop ik direct met drinken, geen druppel meer.ben hier zo van geschrokken dat ik soms dood gaat aan een leven falen. Hopelijk is het mijn maag maar aangezien ik weet dat mijn lever streek is ben ik nog steeds erg bang.
4 reactiesReagerenAnoniem29 augustus 2014 om 16:25Mijn ontlasting was trouwens dun de dag erna het is nu weer ok, ook geen darmkramp of bloed in de ontlasting, ook heb ik niet over gegeven.
Moet ik bij deze klachten toch naar de spoed arts of zal ik het nog een paar dagen aankijken.
ReagerenAnoniem29 augustus 2014 om 16:29Jammer dat ik geen posts kan editen maar de pijn zit recht van mijn navel op die hoogte? Is dit misschien de rechtkant van mijn maag? Wat zit daar precies een galblaas? Heel dom zoveel drinken en nu in paniek, eigenlijk mijn eigen schuld dikke bult. maar ben zo bang :/
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2014 om 17:34Nou, rechts van je navel zit geen lever en geen gal. Wel je darmen. En daar zal het probleem ook wel zitten.
Je maag zit onder je linkerborst tot aan het midden. Je lever en gal zitten onder je rechterborst meteen onder de ribben.
kijk het gewoon even een paar dagen aan. Het zal waarschijnlijk ook weer vanzelf overgaan.
ReagerenAnoniem29 augustus 2014 om 17:53Bedankt, ja ik moet ook windjes laten constant, ah het is duidelijk niet op mijn borst of onder mijn ribben.
Heb mn lestje geleerd met drinken, geen druppel meer voor mij.
Bedankt voor de informatie.
Reageren