Zoeken Vraag het forum

Pijn rechtsonder in buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goede morgen,

Ik heb sinds gisteren last van lichte pijn rechtsonder in mijn buik. Mijn darmen rommelen enorm, ik ben moe maar ik slaap mss ook wat weinig. Het zijn soms lichte steken met uitstraling naar mijn zij en rug. Ik heb wel nog eetlust en een hongergevoel. Ik ben bang voor een appendicitis. Ik heb al eens aan mijn buik gevoeld. Ik voel soms lichte pijn, maar niet altijd. De pijn was vanmorgen ff weg vooraleer ik at.

Vroeger heb ik dit nog al eens gehad, maar toen kwam er niet echt iets uit. Nu rommelen mijn darmen wel veel. Ik kan nog steeds naae het groot toilet, dit is geen probleem.

Kunnen jullie mij wat raad geven? Ik ben namelijk erg bang. Ik kijk het nog even aan en maak een afspraak met de huisarts.

1 reactie
    Reageren
    Suus

Ik denk dat de beste raad is om morgen even met je huisarts te overleggen of je gezien zou moeten worden.
    Of als de pijn erger wordt, of je koorts krijgt, even de huisartsenpost te bellen.

Reageren
Reageer op: Pijn rechtsonder in buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.