Aanhoudende klachten na helicobacter pylori

Hoi Allemaal,

Bij mij is een maand geleden ook de helicobacter bacteriƫ vastgesteld en ben daarna behandeld met de pantopac kuur. Nu helaas ook blijvende maagklachten. Vooral s nachts en na het eten heb ik heel erg last... Als ik jullie verhalen lees, heb ik ook last van zelfde symtomen. Ik heb het al 3 weken warm/koud. Lijkt wel of immuunsysteem van slag is. Ik wil graag terug naar de huisarts voor verder onderzoek en hoop van deze klachten te kunnen herstellen...

Reactie

Ook bij mij is de Helicobacter pylori bacterie gevonden na 6 weken ontzettend ziek geweest te zijn (extreem misselijk, soms overgeven, buikpijn).

Inmiddels de 7 daagse antibioticakuur gehad en nu slik ik voor 4 weken 40mg pantoprazol per dag.

Ik ben nu 2 weken klaar met de antibioticakuur maar ben nog steeds erg misselijk, af en toe buikpijn en constant hoofdpijn. Hierdoor kan ik niet werken en kom ik amper de deur uit.

Is het normaal om je na de antibiotica kuur je nog zo ziek te voelen? Ik had gehoopt dat ik me iets beter zou gaan voelen.

Hoop jullie ervaringen te horen. Veel sterkte iedereen!

Reactie

Vraag aan je huisarts een onderzoek naar B12. Mensen die een b12 tekort hebben hebben te weinig maagzuur .. b12 tekort veroorzaakt een scala aan klachten en b12 pillen slikken geeft geen zin want de maag neemt het niet op.. bovendien wordt de uitslag vertroebelt zodat het lijkt of je geen B12 tekort hebt.. H pylori kan dan gewoon zijn gang gaan en put het lichaam uit.. lees hier over in het geweldig boek van Sally M pacholok .. zodat je voorbereid naar je arts gaat en zo aan kunt geven welke bloedonderzoeken vereist zijn..

Reactie

Beste,

ik lees met veel interesse je bericht. Ik ben onder de indruk. Ik worstel met me leven. Ik zou graag jou willen spreken over hoe jij deze ellendige ziekte heb overwonnen. graag en alsjeblieft.

Reactie
Reageer op: Aanhoudende klachten na helicobacter pylori
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief