Ik ben nu ongeveer een week ziek. Ik heb het vaak koud, heb bijna geen energie(spieren voelen slap), en ook totaal geen honger. Ik kan wel bouillon drinken of met moeite een boterhammetje, maar het smaakt me totaal niet zoals normaal. Als ik probeer iets meer te eten, dwz. iets wat in de buurt komt van een normale maaltijd, krijg ik een heel vol, opgeblazen gevoel, een soort van lichte maagkramp die er uiteindelijk vroeg of laat in resulteert dat ik weer moet overgeven, en alles weer opnieuw begint. Het eten blijft immers niet in mijn lichaam waardoor (denk ik) ik totaal geen energie heb en geen fut om iets te doen.
Wat is er aan de hand? Ben ik gewoon ziek? Ik heb verder geen verhoging ofzo, heb het alleen snel koud en geen energie. En kan dus niet veel normaal eten.
Hoop dat iemand me kan helpen, want wordt er een beetje moedeloos van dat het zo lang duurt.
Groeten,
anoniem
Klinkt als een buikgriep. De kou komt, omdat je geen energie hebt en het energietekort komt, omdat je niks/weinig binnen houdt. Probeer goed te drinken en verder lijkt het mij slim dat als het langer dan een week duurt, je een bezoekje brengt aan de huisarts of vraagt of hij langs wil komen ofzo.
Beterschap!