Zoeken Vraag het forum

Erg weinig eetlust, duizelig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sofie

Hallo allemaal,

Ik heb een paar klachten en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb sinds ongeveer een week maar heel weinig eetlust. ’s Ochtends drink ik een glas melk en ’s avonds eet ik een paar happen avond eten en dat volstaat. Na het eten heb ik buikpijn. Als ik tussendoor iets wil eten, krijg ik ook buikpijn en word ik misselijk. Ik drink wel genoeg (vooral water, soms cola). Ook heb ik sinds 1,5 week dat ik soms ineens heel erg duizelig ben, dan zie ik de wereld gewoon om me heen draaien en daar word ik dan weer zo misselijk van dat ik bang ben te moeten overgeven. Als ik dan rustig ga zitten en naar 1 punt blijf kijken wordt het na verloop van tijd minder. Naast dit alles slaap ik slecht en heb ik het voortdurend koud (of heel warm, als ik het dan eenmaal warm heb).
    Ik heb net een stressvolle periode achter de rug, en ben daarom nog niet naar de dokter geweest. Ik wou namelijk even aankijken of het vanzelf weer over zou gaan of dat er toch iets meer aan de hand is. Nu duurt het wel erg lang voor stress naweeën of een griepje wat ik onder de leden heb.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, of ik beter toch maar naar de dokter kan gaan/dat niet hoef te doen?

Alvast heel erg bedankt,
    Sofie

Reageer op: Erg weinig eetlust, duizelig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.