- Sofie10 november 2011 om 23:49
Hallo allemaal,
Ik heb een paar klachten en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb sinds ongeveer een week maar heel weinig eetlust. ’s Ochtends drink ik een glas melk en ’s avonds eet ik een paar happen avond eten en dat volstaat. Na het eten heb ik buikpijn. Als ik tussendoor iets wil eten, krijg ik ook buikpijn en word ik misselijk. Ik drink wel genoeg (vooral water, soms cola). Ook heb ik sinds 1,5 week dat ik soms ineens heel erg duizelig ben, dan zie ik de wereld gewoon om me heen draaien en daar word ik dan weer zo misselijk van dat ik bang ben te moeten overgeven. Als ik dan rustig ga zitten en naar 1 punt blijf kijken wordt het na verloop van tijd minder. Naast dit alles slaap ik slecht en heb ik het voortdurend koud (of heel warm, als ik het dan eenmaal warm heb).
Ik heb net een stressvolle periode achter de rug, en ben daarom nog niet naar de dokter geweest. Ik wou namelijk even aankijken of het vanzelf weer over zou gaan of dat er toch iets meer aan de hand is. Nu duurt het wel erg lang voor stress naweeën of een griepje wat ik onder de leden heb.Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn, of ik beter toch maar naar de dokter kan gaan/dat niet hoef te doen?
Alvast heel erg bedankt,
Sofie