- Anoniem18 oktober 2014 om 17:23
hallo,
Ik zit nu ongeveer al aan mijn 3e maand van klachten, ik ben ook bij de dokter geweest hiervoor en heb meerdere keren bloed laten prikken. Ook zijn er foto’s van mijn longen gemaakt en een lichamelijk onderzoek gedaan. Ik ben onwijs snel moe en slaap dus meer dan 1/3 deel van de dag, mijn concentratie vermogen gaat hierdoor ook erg achteruit. Ik houd normaal gesproken echt van eten, maar heb nu geen honger meer en eet ook veel minder. Ik word heel erg misselijk als ik net heb gegeten en dan teveel inspanning doe. Ik heb door de dag door gewoon in eens last van buikpijn en dat gaat met de tien minuten dan weet over. Ik slik 4 paracetomols per dag, 2 in de ochtend en twee aan eind van de middag, dit om mijn hoofdpijn en duizeligheid minder te maken. Toch ben ik nog steeds continue duizelig, als ik loop dan begint ineens alles te draaien en soms kan ik dan niet goed meer lopen of moet ik even stil staan. Ook brengt dit mijn misselijkheid weer naar boven.
Ik ben 16 bijna 17 en denk ik 5 kg afgevallen, door de misselijkheid steek ik soms mijn vinger in mijn keel omdat ik me dan minder ellendig voel, hierdoor kom ik natuurlijk stoffen tekort maar slik wel vitamine pillen.
Ik heb geen pfeiffer en mijn dokter weet het ook niet meer wat die nu moet doen, hij twijfelt of hij verder gaat met het lichaamelijke onderzoek en dan in het lichaam kijken, of hij wilt gaan kijken of het iets pschygisch is waar ik zwaar aan twijfel.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2014 om 17:37[quote]door de misselijkheid steek ik soms mijn vinger in mijn keel omdat ik me dan minder ellendig voel[/quote]Dit is natuurlijk minder goed. Hoe vaak komt dit voor per week?
je zou beter een middel tegen misselijkheid kunnen proberen Metoclopramide of Domperidon bijvoorbeeld.Het zou een probleem met je maag kunnen zijn.
Reageren
Vraag de huisarts om een verwijzing naar de mdl arts.Anoniem15 januari 2015 om 16:46Hallo,
Ik zat jouw bericht te lezen en herkende me bijna volledig in jouw verhaal. Ik ben negentien jaar en sinds mei 2014 heb ik last van vervelende klachten. Ik heb helemaal geen eetlust (ben inmiddels 24 kilo afgevallen), vaak misselijk, vaak buikpijn en ongelooflijk moe.
Reageren
Bij mij is de arts nog wel bezig met onderzoek, maar ook benoemen ze erg vaak de psychische kant, terwijl ik zeker weet dat dat het niet is!
Ik vroeg me af of jij inmiddels al verder bent gekomen en misschien al weet wat het is. Ik hoop dat je me kan helpen zodat ik er eindelijk achter kom wat ik heb.Anoniem14 mei 2015 om 12:06Ik denk echt dat ik gek word? Ik ben de hele week al misselijk, geen eetlust terwijl ik echt gewoon gek ben op eten. Ik heb honger maar krijg gewoon niks door mn mond. Heel veel en snel moe. Duizelig, als ik me ergens niet optyd aan vasthoud val ik waarschijnlijk flauw. Braakneigingen, word er helemaal gek van. Ik kan me geneens meer goed contentreren op school! Hierdoor gaan mn resultaten ook omlaag. Ik ben de hele tijd chagerijnig. Ik praat anders, ik doe anders. Ik ben helemaal veranderd. zie ineens dubbelziend? Heb snel wisselstemmingen. De ene keer ben ik blij 10 min later huil ik? Ik voel me zo ongemakkelijk, ik ben 16 jaar. De huisarts weet t niet. Ik heb al bloedgetest, ze vonden niks bij mn darmen. Wie kan me helpen? Mvg o.
ReagerenAnoniem22 februari 2016 om 08:53Ik zie 2014. Hoop dat het inmiddels beter met je gaat en anders: Heb je de Hpv spuit gehad? Dan laat jezelf ontstoren. Dan is niks psychisch ontstaan. Tevens meld je bij Lareb aan dat je ziek bent van de Hpv spuit.
Reageren
GroetjesAnoniem3 augustus 2018 om 17:18Heb ook 6 maanden met die klachten gelopen en uit 10 kilo afgevallen bij is een vernauwing van een maagbloedvat gevonden. 5 Weken geleden gedotterd en een stent in mij maagbloedvat gezet en kan nu weer goed eten en ben weer 2 kilo aangekomen.Hoop dat jullie hier iets aan hebben.
groetjes
ReagerenAnnemarie27 januari 2025 om 19:28Heb jij toevallig ook een HPV vaccinatie gehad
Reageren