Zoeken Vraag het forum

misselijk weinig eetlust , draaierig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • selma

Ik heb dit probleem al 7 jaar en sinds 5 jaar val ik af, ben nu 20 kilo kwijt en geen eetlust en last van draaierigheid en er moe, moest om de dag iets doen om mijn huis schoon te krijgen lukte niet meer in 1 keer en moest ik wel 2 dagen bijkomen voor ik weer iets kon.
    Naar de dokter die haalde de schouders op en zei , weet niet wat het is.
    Nu wat jaren verder te vechten om er bovenop te komen en wat fitter worden gaat het nog niet erg goed, wel geholpen door darm, lever, maagarts aan de
    stekende pijn bij de galwegen, daar hebben ze mij aan geholpen, beetje opgerekt de uitgaan naar de darmen en steeds last van druk bij mijn lever en stekend pijn, kan sommige dingen niet meer eten, wordt er erg misselijk van.
    En deze zomer was ik zo raar en draaierig kon niet meer lopen en zo misselijk, kon alleen plat liggen en mijn hoofd stil houden en sinds dien steeds er wat last van, ben dit jaar weer afgevallen 11 kilo en ja zegt de dokter ,niks aan het bloed te zien en weet niet wat het is, misschien ben je overgevoelig voor prikkelingen en geluiden, ja en nu he moet het verder, nog meer afvallen en niet kunnen werken…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga opnieuw terug naar de MDL arts en vraag ook een verwijzing voor de neuroloog om naar de draaierigheid te laten kijken.

Als de huisarts het niet weet, moet hij je doorsturen.

Reageren
Reageer op: misselijk weinig eetlust , draaierig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.