- Anoniem19 september 2013 om 17:38
ik ben een vrouw van 44 jaar en sinds kort voel ik mij misselijk,draaierig en gevoel van flauwvallen ben naar de huisarts geweest en laten bloedprikken hier kwam uiteindelijk niks uit maak me toch wel ongerust iemand die mij verder kan helpen
9 reactiesReagerenTandor119 september 2013 om 18:41Het zou door je maag kunnen worden veroorzaakt.
Worden de klachten erger nadat je iets speciaals hebt gegeten of gedronken?
Reageren
Heb je vaker een opgeblazen gevoel?
Sta je da laatste tijd bloot aan spanningen/stress?
Gebruik je medicijnen?
Heb je last van kortademigheid?
Heb je soms last van een drukkend gevoel tussen je borsten?
Hoe is je ontlasting?
Heb je veel last van winderigheid, boeren of oprispingen?Anoniem19 september 2013 om 19:06ik gebruik geen medicijnen en heb geen last van opgeblazen gevoel en mijn ontlasting is normaal geen drukkend gevoel op de borst geen boeren of oprispingen heb er meestal last van na het avond eten en heb ook soms last van hete voeten en armen net of dat ik in brand sta
ReagerenTandor119 september 2013 om 19:18Je maag kan de problemen veroorzaken maar ook een virusinfectie.
Reageren
Hoe lang heb je de klachten al?Anoniem19 september 2013 om 19:23heb de klachten al drie weken maar dan gaat het een paar dagen goed en uit het niets komt het weer
ReagerenTandor119 september 2013 om 19:31Ik adviseer om toch terug te gaan naar de huisarts.
Reageren
Hij/zij kan in ieder geval iets voor de misselijkheid voorschrijven.Anoniem19 september 2013 om 19:41zal ik zeker doen maar wat kan ik in de tussen tijd doen?
ReagerenTandor119 september 2013 om 20:06Je zou in de apotheek Domperidon kunnen halen tegen de misselijkheid.
Reageren
Een echte oplossing is het niet. Er zal gezocht moeten worden waar de misselijkheid vandaan komt.
Maar het helpt voorlopig wel even tegen de misselijkheid.Anoniem19 september 2013 om 20:22oke zal ik doen bedankt voor de reacties meld me gauw weer zodra ik iets meer weet en zal kijken naar dat medicijn wat je zei grtz
ReagerenTandor119 september 2013 om 20:29