- brama27 oktober 2008 om 06:34
Hi
Ik ben sinds gisteravond draaierig,misselijk en heb braaknijging.Nu nog steeds. heb geen griep gevoel,ben niet zwanger vanwege leeftijd en ben gezond verder.
wat kunnen de oorzaken zijn?8 reactiesReagerenbrama30 oktober 2008 om 10:34ben dinsdag met spoed naar huisarts gebracht.oorzaak van de misselijkheid,duizeligheid, knallende hoofdpijn bleek een hoge bloeddruk te zijn
Reageren
jammer dat niemand heeft gereageerdsabine18 december 2008 om 18:51hoi en hoe is het nu met je?
ik heb ook een hoge bloeddruk is onlangs gebleken.. ik wordt binnenkort onderzocht, mn hart enzo. ik heb wel een bloeddruk van 220 soms. de bovendruk dan. en ben 23 jaar nog maar. ik heb dezelfde symptomen als jou. hoe hoog was jou bloeddruk dan?groetjes sabine
ReagerenAnoniem18 december 2008 om 20:23Een forum is toch ook helemaal niet geschikt voor acute zaken!
Voor acute medische zaken bel je de huisarts, of ga je naar de spoedeisende hulp van een ziekenhuis, of bel je in een noodgeval 112.
Reagerenbram19 december 2008 om 07:58Hi Sabine
Reageren
mijn bloeddruk toen was 110/146.na 2 maanden schommelt het nog steeds. geen idee waar het vandaan komt. ik kreeg een tablet nefidepine(of zoiets) en dat schijnt leveraandoeningen te veroorzaken. 2 weken na inname kreeg buikpijnen, blijkt dat ik een vergrootte en ontstoken lever heb. lees eerst de bijsluiter goed als je medicijnen krijgt.en vooral de huisarts raadplegen. hoe is t nu met je?
sterkte he
gr
bramAnoniem12 juli 2010 om 17:32erik v.29 november 2011 om 10:39Jeetje wat een verhalen ben niet de enige geloof ik.
ik ben veel misselijk, draaierig, moe, druk op de borst, steek van borst naar rug en als verassing hoge bloeddruk 180 – 110 regelmatig, dikke voeten.
voor de bloeddruk heb ik pillen om hem naar beneden te krijgen. lukt aardig maar stijgt regelmatig.
bloed onderzoek blijkt goed te zijn.
en nu?overgestapt van huisarts ondertussen.
ben bij cardioloog in onderhoud ( hihihihih)
mri gehad voor evt vernauwing uitslag komt vandaag ben benieuwd.
ben nu bijna 3 mnd thuis wordt er gek van, soms gaat het goed en dan knal weer op de plaats gezet.
en daar lig ik weer op de bank 30 min beroerd, koppijn duurd gewoon 24 uur per dag misselijk/draaierig rond de 16 uur.leer er bijna meer om gaan.
wie heeft dit ook meegemaakt.
Gr erik.
Reagerenerik v.29 november 2011 om 10:41Sasja13 september 2012 om 03:35Hoi
het is nu 5 uur en werd midden in de nacht wakker met knallende hoofdpijn.
ben behoorlijk misselijk en heb net me bloeddruk opgenomen want die is sinds 2 maanden te hoog
moet morgen ochtend daarvoor bij de huisarts zijnvind het toch wel eng nu maar wil niet gelijk 112 bellen.
lees dat mensen naar dokter zijn geweest maar heb nog niet echt gehoord helaas wat het kan zijn..het begon met me voorhoofd hevig.
nu me hele hoofd kan niet eens op me kussen liggen want dat is al gevoelig..de huisarts werkt dus ook niet mee want heb al 2 maanden steeds af en toe hoofdpijn maar niet zo heftig als nu. de huisarts assistent heeft het vorige week opgenomen maar had zo iets van tja het is te hoog maak volgende week maar een afspraak.
nu heb ik dus met me thuis app 109 om 1 72 maar ja ik bel om 8 uur de huisarts wel…
schrijf het nu ook ff lekker van me af want iedereen slaapt hier nog in huisdoei….
Reageren