- Anoniem16 juni 2014 om 22:31
Hallo, ik ben een 20 jarige vrouw, ik weeg 63 kg en mijn lengte is 160 cm.
Sinds 9 dagen geleden voel ik me niet goed, ik heb geen eetlust meer. Ik ben dagelijks duizelig en heb soms hoofdpijn. De laatste dagen heb ik alleen maar snacks gegeten (chips, chocoladerepen) en frisdrankjes gedronken. Ook drink ik regelmatig energieblikjes en koffie. Ook heb ik last van mijn blaas de laatste 2-3 jaar, ik moet vaak naar de wc. Maar ik weet niet of dit ermee te maken heeft. Verder heb ik geen ziektes en voel me goed en gezond.
Kan iemand mij misschien helpen?
Mvg
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 juni 2014 om 10:15[quote]De laatste dagen heb ik alleen maar snacks gegeten (chips, chocoladerepen) en frisdrankjes gedronken[/quote]Vindt je het dan vreemd dat je je niet lekker voelt? Je bent echt goed op weg om diabeet te worden. Je hebt ook nog een overgewicht. Je zult toch echt je eetgedrag moeten aanpassen. Ga naar je huisarts en vraag om een “suikercurve” om je bloedsuikerspiegel te controleren.
Reageren
Stop vooral met de energie drink. Geen wonder dat je duizelig bent, geen eetlust hebt en vaak moet plassen. Je bent 20 jaar. gebruik eens je verstand.