- MeisjeVan199420 mei 2012 om 10:51
Hey,
Ik ben 17 jaar en heb al langer last van misselijkheid,
maar ik heb het nog nooit zo erg gehad..Sinds een aantal weken krijg ik bijna geen eten meer naar binnen.
Ik heb vaak geprobeerd ’s ochtends een boterham of beschuitje te eten, maar word na de tijd heel erg ziek.
’s middags krijg ik geen tussendoortje meer naar binnen en fruit is al te zwaar voor mijn maag.
Het avond eten krijg ik ook slecht weg en ik eet niet meer dan een half bord leeg, sinds een week is het zelfs zo erg, dat ik na 2 happen mijn eten al opzij zet.
Ik heb 6 keer het herhalingsrecept van Domperidon gehad, dus in totaal heb ik 180 tabletten geslikt, terwijl het na één recept al over zou moeten zijn.
Ik heb veel geprobeerd, beschuit, thee, vitaminen, een warm bad, etc. maar niks helpt.
Mijn hele dag bestaat de laatste tijd uit:
– ’s Morgens ongeveer een half plakje brood.
– ’s Middags een pepermuntje of kauwgompje tegen de misselijkheid en drink alleen maar water.
– ’s Avonds een half bord warm eten en soms helemaal niks.
Ik ben normaal gesproken iemand die veel snaait en goed eet, maar de laatste tijd krijg ik zelfs één koekje er niet meer in.
Ik drink geen cola of koolzuurhoudende dranken meer, eet weinig vet meer en heb veel groenten geprobeerd, maar niks lijkt te helpen.
Ik sta op met een ‘volle’ maag en ga naar bed met een ‘volle’ maag. Ook als ik maar heel weinig gegeten heb!
Ik val de laatste tijd ook steeds meer af, ik ben al een heel slank meisje en heb nog nooit meer dan 51 kilo gewogen (ik ben 174cm lang)
ik ben nog niet naar de dokter geweest, maar durf er ook niet heen, omdat ik me niet wil aanstellen.Ik weet niet meer wat ik moet doen..