- Esmee14 augustus 2025 om 06:57
Ik hoop dat ik nog reacties krijg, gezien dit al verouderde gesprekken zijn
Ik kreeg destijds te horen dat ik een inwendige aambei zou hebben
Maar dat geloof ik niet meer
Standaard bloed bij de ontlasting, nooit harde ontlasting
Gisteren een bloedprop uitgepoept
Zie foto
Heb last van pijn in de rechter onderrug, wat doortrekt naar mijn rechter heup en onderbuik
Ik neem paracetamol in tegen de pijncotje1 februari 2026 om 12:40bij mij word door sommige artsen ook gezegt dat het van aambeien af zou komen, maar de chirurg die mijn behandeling daarvoor deed zegt dat dit daar niet van af kan komen. hiernaast heb ik ook nog divertikels die mijn bloedverlies zouden kunnen verklaren maar ook random ontstekingen die volgens andere de oorzaak kunnen zijn.
Reageren
er is veel speculatie weinig duidelijk
maar een scan van je buik kan wel laten zien of jij ook divertikels ofzo hebt. niet dat daar veel aan te doen is maar die veroorzaken wel pijn aan me achterkant bij me rug.
maar ik ben inmiddels 10 jaar opzoek naar duidelijkheid maar nog niet echtr iets gevonden.
maar heb inmiddels alwel 5 darm diagnoses.
mocht er bij jou meer duidelijkheid ontstaan dan hoor ik het graag mvg cotjeLise10 februari 2026 om 20:08Hey Esmee
ik heb net hetzelfde na jaren is er bij mij uitgekomen dat ik diepe endometriose graad 4 heb en dat die bloedstolsels daarvan zouden komen.
Reageren
Ik word 31 maart geopereerd dit jaarSjaakje28 maart 2026 om 16:04Na aambeie behandeling met rubbertje.
Reageren
Kunnen ook complicaties optreden dus opeens veel bloedverlies,
Met bloedstolsels, als dat 1 dag is en dan niet meer geen direct alarm.
Blijft het bloeden en bloeddruk daalt dan is het spoed.