- Cotje6 januari 2022 om 14:22
Ik heb regelmatig bloedstolsels in mijn ontlasting, heb al verschillende onderzoeken gehad heb divertikels en prikkelbaar darm syndroom, en ook nog spastische darmen. En de artsen in het ziekenhuis zeggen dat ik me niet druk moet maken want het zag er allemaal normaal uit. Maar geen van die artsen wil mijn foto’s if video’s bekijken va wat er uitkomt. Maar wil toch een beetje een second opiniun.
Want ik kan me niet voorstellen dat het normaal is.33 reactiesReagerenCotje6 januari 2022 om 15:08Zag dat me eerste poging voor een foto niet was gelukt.
ReagerenCotje6 januari 2022 om 15:14dit is wat ik uit de wc pot viste en in een plastic bakje heb gedaan om beter te kunnen kijken
ReagerenTest23 mei 2022 om 00:06Weet u al wat meer? Ik herken het en weet zelf ook niet wat het is.
ReagerenAnoniem23 mei 2022 om 23:18Als de artsen zeggen dat gij u geen zorgen moet maken met zo een ontlasting dan verlies ik zeker en vast mijn vertrouwen voor de afdeling MDL. Ik was altijd al ontevreden over hun kunnen en kennen maar als ik zulke dingen zie word ik echt woedend. Dit is gewoonweg ziek/gestoord en zulke artsen die dit op papier zetten dat u niks heeft, gewoonweg slepen voor de rechtbank. Deze personen zijn een gevaar voor de maatschappij.
Schandalig.
ReagerenCotje24 mei 2022 om 13:20Ik zou toch even een ander ziekenhuis bezoeken.
Reageren
Als ik dit zie maak ik mij wel zorgencotje18 juni 2022 om 11:36ik weet helaas nog steeds niks van de artsen, kwa een verklaring of iets van wat het is en waarom ik het uitpoep.
heb inmiddels wel een ct scan gehad en daar hebben ze diverticulose met actieve ontstekingen op gevonden, maar volgens de mdl arts is dat ook niet erg.
maar ook geen verklaring voor de stolsels.
inmiddels zijn mijn pijn klachten wel afgenomen, maar ben ik inmiddels niet meer instaat om gekookte wortels, friet, champions annanas mais erten boerenkool te verteren.
waardoor ik inmiddels bijna letterlijk 7 kleuren kan shijten.
heb jij daar ook last van?
maar jij geeft aan dat je het herkent, en voor alsnog ben jij de eerste die ik tref die dit herkent.
en daarom wil ik vragen of dat jij net als ik toevallig hebt geprobeerd die stolsel dingen op te lossen?
ik heb dit namelijk zelf geprobeerd met onderandere kookend water maar ik krijg het niet volledig opgelost want ik houd dan een weefselachtig materiaal over met een witte soort ader(boomvorm) over die als je die in de open lucht laat liggen, dan zwart word en dan ook zeer breekbaar is gezien het feit dat het na drogen in duizenden stukjes brak.
de mdl arts verklaard mij voor gek dat ik beweer dat er dingen in die stolsel zitten.
ik omschrijf daarom mijn stolsel ook voortaan als miskramen, want dat is het gene wat ik voorals nog heb gevonden wat het meeste overeen komt, gezien dat dat ook weefsel in een bloedstolsel betreft.
ReagerenAlias19 juni 2022 om 11:02Ander ziekenhuis gaan. Je hebt ontstekingen zeg je dat te zien is op een ct scan. Ze moeten dan degelijk wel een coloscopie uitvoeren of gelijk waar de ontsteking ligt. Je hebt een acute ontsteking en hiervoor heb je medicatie nodig. Dit gaat niet vanzelf voorbij. Je moet je dringend toch laten behandelen.
ReagerenJojo30 augustus 2022 om 08:00Hoi ik heb dit zelf ook weet je al meer bij mij is eigelijk het zelfde verhaal
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 23:11Hier ben ik weer. Ik zeg het je, je hebt sowieso actieve ontstekingen in je darm. De ct scan heeft het niet al laten zien. Ik zou mijn kop ervoor steken dat er sowieso sprake is van microscopische colitis. Vandaar dat je ook bepaalde voedingsstoffen niet verdraagt. Je wond komt in directe contact met voedingsstoffen waardoor je immuunsysteem geactiveerd wordt met alle gevolgen nadien.
Ga naar een ander ziekenhuus of een ander MDL- Arts, zelfs in het buitenland zoeken. Ik weet uit eigen ervaring dat er in Belgie en NL niet zo heel veel ervaring is in IBD. Ze geven de diagnose aan zeer herkenbare en zichtbare wondjes. Microscopisch vinden ze bijna nooit omdat ze biopsies moeten nemen specifiek bij het wondje. Waarschijnlijk zijn die stukken weefsel gewoon voedsel dat omringd is met heel veel bloed.
Je hebt SOWIESO een ontsteking. Laat een calprotectine test uitvoeren alsook een coloscopie maar niet door assistenten. Zoek maar deftige fatsoenlijke artsen uit Prive ziekenhuizen en niet te lang mee wachten. Je wilt niet weten wat de gevolgen zijn van darmproblemen.
ReagerenCotje28 september 2022 om 07:47Even een update hoe het voor als nog verder is verlopen.
Ik ontwikkelde halverwege augustes weer pijnklachten, ging hiermee naar de huisarts,
Moest maar tramadol slikken tegen de pijn want paracetamol heb ik allang niks meer aan.
Week later terug bij de huisarts omdat ik een heel weekend met pijn en toen ook koorts liep.
Kwam weer bij de huisarts, die deed een crp test,
En die komt paniekerig terug dat ik ruim boven de 200 scoor, ik moest plaats nemen in de wachtkamer en 20 min later moest ik me gaan melden op de spoedeisende hulp van het Elizabeth.
Ik kom daar aan ze doen wat testen en een echo,
Conclusie divertikel is geklapt en er is een abces gevormt te grote van 2 cm, en inmiddels een onstekingswaarde van 307.
Toen hebben ze me 2 dagen vol gespoten met antibiotica, waarbij ook gewoon een volledige spuit in me ellenboog omdat het infuus naar herhaaldelijke klachte van uit mij toch niet goed bleek.
Ik kreeg te horen daar dat ik door de pijn heen moet lopen dat dat de beste manier zou zijn om de pijn te verminderen, doordat ik dan me darm zou stimuleren.
Ik doe dat me gruwelijk veel pijn, met in me achter hoofd als het fout gaat ik ben al opgenomen.
En na 2 dagen kwamen ze van als je zo kunt rond lopen kun je gewoon naar huis. Want als ik paracetamol weiger dan heb ik noet genoeg pijn.
Dus met 5 antibiotica pillen werd ik naar huis gestuurd, want me ontstekingswaarden waren ook al gedaald naar 210.
En kreeg de opdracht mee dat als ik koorts krijg die langer als een paar uur aanhoud dat ik dan contact moest opnemen, maar ik moest dan wel paracetamol slikken,
Thuis die tijd heb ik weer een nieuw iets wat er uit me komt, iets wat ik omschrijf al mini koraal,
Foto’s worden dadelijk bijgevoegd.
En in dat mini koraal zitten dus kleine bloedstolsels.
Dus na het zien van die dingen, bedacht ik me dat het witte spul wat ik in me stolsels vind, dit spul moet zijn, want de structuur lijkt mij hetzelfde alleen is het in de stolsels meer aangedrukt.
Dus ik het weekend weer goed beroed met temperaturen rond de 38.7 tot dat ik dus de paracetamol gong slikken, die letterlijk mijn lichaamstemperatuur met minimaal 0.3 tot 0.5 deed verlagen.
Ik heb me temperatuur per uur bij gehouden en ook de momenten dat ik de paracetamol inname en dan een uur na die inname meten ik het extra.
Vandaar dat ik ook met zekerheid weet dat het me temp verlaagt, maar dus met zoveel dat ik niet aan de 38.5 voor een paar uur kwam zoals werd benoemt wanneer ik weer aan de bel mocht trekken.
Vervolgens ging het die donderdag erna zo kut dat ik weer in de 39 + zat.
Dus ik bellen, moest me weer melden op de spoed.
Moest ik va zo’n trut een mondkap op want ik had koorts, en pas toen ik tekeer ging tegen een arst dat dit toch niet normaal is ze weten waar ik last van heb en dan gaan ze me ademen nog zwaar bemoelijken daarna mocht ik dat ding weg doen.
Ontstekingswaarden waren nogmaar 120.
En de ct scan liet zien dat me abces maar anderhalve cm is gegroeid.
Ik laat Foto’s van mijn koraal en bloedstolsel zien.
Dus ik weer opgenomen. En een chirurg zei, we gaan het netjes schoonmaken voor je.
De volgende morgen kreeg ik van de verpleegkundige te horen dat het niet door ging, geen arts te bekenen, ik klagen, dus zaterdag 5 min een arst figuur gezien die me kwam vertellen dat het bij antibiotica ging blijven en weg was het.
Ze zeggen weer, loop door die pijn, en ik nam deze keer wel die klote paracetamol omdat ze daar de keer ervoor moeilijk over deden.
Ze hebben me wederom volgespoten met antibiotica.
En maandag morge werd ik weer naar huis gestuurd.
Met een abces in me buik die zich schijnbaar door me darm heeft getunneld en daar zich een beetje leegt.
Ik vroeg moet er niet gekeken worden of het abces kleiner is geworden of in elk geval niet is gegroeid.
Dat is nergens voor nodig volgens de arts.
Ze heeft een keer in me maag geduwt met der hand en de hogere stukken van me darm is ze aan het aaien gegaan terwijl ze zegt als ik dit kan heb je geen pijn.
Ik zeg dat eens tegen me endeldarm duwen dan want dat is waar ik zeg dat me pijn zit en waar op de beelde het abces zit.
Toen leek ze gepikeerd. Er ze wil absoluut niet tegen me sluitspier duwen, en ook niet aan de voorkant bij me schaambeen.
Dit ondanks dat ik letterlijk zeg dat daar de meeste pijn zit en het ook nog steeds pijn doet.
Me ontstekingswaarden nog een keer checken vond ze ook overbodig. Dit keer geen antibiotica mee want heb nu een dag langer infuus gehad.
Sinds ik uit het ziekenhuis ben is me koraal veranders in een soort bloederig geel wit snot.
Ze bellen me ergens gedurende de 30e want en fysieke controle is ook zeker niet nodig.
En hier moet ik het nu mee doen.Dus mocht iemand een advies hebben over een ziekenhuis of iets waar ik terecht kan.
Me huisarts wil me qel doorverwijzen naar een ander ziekenhuis maar ik moet dan vertellen welke.
En dan gaat zij het proberen te regelen.Vervolgens heb ik nog een verzoek aan het beheer hier, kunnen jullie zorgen dat het maximale upload kwa kb omhoog kan gezien dat ik nu 3.5 uur nodig heb gehad om screenshot van screenshot te maken om onder die 512 kb te komen, ik heb een telefoon van dik 4 jaar oud en mijn screenshots zijn al tussen de 700 en 800 kb groot.
En de tip dat ik me fotos dan minder scherp moet instellen word niet gewadeerd gezien dat ik deze foto’s maak om aan de artsen te laten zien en dan is een duidelijke foto wel zo handig.Foto’s doe ik zo want het mag steeds niet van de site
ReagerenCotje28 september 2022 om 07:48Cotje28 september 2022 om 07:49Nog meer foto’s
ReagerenCotje28 september 2022 om 07:50Cotje28 september 2022 om 07:53Begint deze site ook og te zeiken over dat ik voor de 2e keer etc gebruikte dus werden de foto’s weer geweigerd
Reageren