Diarree

Hallo, ik heb maandag avond veel vettig eten gehad pizza doner en een frikandel, nu heb ik die savonds laat gehad en de dinsdag opgestaan met buikpijn en diarree die al hele dag er nu is.. wat kan dit zijn?

Reageren

Wat denk je nu zelf???

Reageren

Ik vraag meer is dit een voedselvergifting of iets anders ? Als je zo een antwoorden geeft op dit forum kan je beter niks antwoorden hier komen mensen met vragen

Reageren

Sorry hoor,maar je begint te vertellen met wat je gisteravond hebt gegeten en vraagt je vervolgens af waarom je nu diarree en buikpijn hebt....
    Dat vind ik zelfs voor op dit forum vragen naar de bekende weg.
    Te veel,te laat en vooral te vet eten,lijkt me dat je die conclusie toch zelf ook kunt trekken.
    Bij een voedselvergiftiging was je al na een paar uur vannacht al veel zieker geweest

Reageren

Maar die diarree was gister hele dag en vanochtend ook? daarom dat ik denk aan een voedselvergigting

Reageren

Je zegt dat je maandag avond vet hebt gegeten en je had maandag de hele dag al diarree? Dan is het helemaal logisch dat je er slecht op gereageerd hebt.

Reageren

Nee sorry zondag avond vet gegeten maandag diarree hele dag en nu ook

Reageren

Wat wel is een vriend van me heeft buikgriep gehad en zn vrouw en ik was daar mee 3 dage geleden ? Heerst er nu buikgriep

Reageren

Ja die heerst

Reageren

Ben nu al 5 x na toilet geweest en er komt enkel water uit ?

Reageren

Kan ik dit beshouwe als een buikgriep?

Reageren

Maar als ik zie wat je gegeten hebt, kan het dus ook van veel te vet zijn

Reageren

ik heb maandag avond veel vettig eten gehad pizza doner en een frikandel

Maar eerlijk is eerlijk: als ik dat zou eten met nog wat andere minder gezonde dingen verdeelt over de dag zou ik dus ook racekak krijgen

Reageren

Nee klopt maar omdat een vriend van me het dus heeft en precies hetzelfde had , en ik heb echt drang tot diarree en vaak en lichte buikkrampen. Gister heb ik alleen salade gehad en nog diarree

Reageren

En ik was dag geleden en dag ervoor met die vriend

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Diarree

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe