Zoeken Vraag het forum

Diarree

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ava

Hallo, ik heb maandag avond veel vettig eten gehad pizza doner en een frikandel, nu heb ik die savonds laat gehad en de dinsdag opgestaan met buikpijn en diarree die al hele dag er nu is.. wat kan dit zijn?

34 reacties
    Reageren
    Alyssa

Wat denk je nu zelf???

Reageren
    Alias

Ik vraag meer is dit een voedselvergifting of iets anders ? Als je zo een antwoorden geeft op dit forum kan je beter niks antwoorden hier komen mensen met vragen

Reageren
    Alyssa

Sorry hoor,maar je begint te vertellen met wat je gisteravond hebt gegeten en vraagt je vervolgens af waarom je nu diarree en buikpijn hebt….
    Dat vind ik zelfs voor op dit forum vragen naar de bekende weg.
    Te veel,te laat en vooral te vet eten,lijkt me dat je die conclusie toch zelf ook kunt trekken.
    Bij een voedselvergiftiging was je al na een paar uur vannacht al veel zieker geweest

Reageren
    Alias

Maar die diarree was gister hele dag en vanochtend ook? daarom dat ik denk aan een voedselvergigting

Reageren
    Alyssa

Je zegt dat je maandag avond vet hebt gegeten en je had maandag de hele dag al diarree? Dan is het helemaal logisch dat je er slecht op gereageerd hebt.

Reageren
    Alias

Nee sorry zondag avond vet gegeten maandag diarree hele dag en nu ook

Reageren
    Alias

Wat wel is een vriend van me heeft buikgriep gehad en zn vrouw en ik was daar mee 3 dage geleden ? Heerst er nu buikgriep

Reageren
    John (moderator)

Ja die heerst

Reageren
    Alias

Ben nu al 5 x na toilet geweest en er komt enkel water uit ?

Reageren
    Alias

Kan ik dit beshouwe als een buikgriep?

Reageren
    John (moderator)

Maar als ik zie wat je gegeten hebt, kan het dus ook van veel te vet zijn

Reageren
    John (moderator)

ik heb maandag avond veel vettig eten gehad pizza doner en een frikandel

Maar eerlijk is eerlijk: als ik dat zou eten met nog wat andere minder gezonde dingen verdeelt over de dag zou ik dus ook racekak krijgen

Reageren
    Alias

Nee klopt maar omdat een vriend van me het dus heeft en precies hetzelfde had , en ik heb echt drang tot diarree en vaak en lichte buikkrampen. Gister heb ik alleen salade gehad en nog diarree

Reageren
    Alias

En ik was dag geleden en dag ervoor met die vriend

Reageren
Reageer op: Diarree
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.