Zoeken Vraag het forum

Wat kan ik vervangen ipv omeprazol

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MARI2020

Ik slik al jaren omeprazol ,omdat ik vreselijk zuurbranden heb Er zij poliepen van de darmen gehaald  meerdere malen  ook de maag had ik poliepen alles was geiriteerd In de morgen neem ik mijn omeprazol  in maar ik moet dan altijd binnen 1uur naar het toilet ,kan onderweg niets eten want dan moet ik naar het toilet Ook als ik thuis ben het beheerst mijn leven want als k moet ,moet ik en kan het niet ophouden. Want omeprazol dumpt het eten snel volgens de arts .Als ik ergens bv in de morgen vroeg moet wezen eet of drink ik niet voor het geval .Mijn haren vallen ook uit .Nu wil ik een ander middel nemen dan omeprazol die ik elke dag kan nemen maar weet niet welke. Wie weet daar iets op liefst koop ik het zelf ipv bij de dure apotheek die €6.67 rekent voor over de toonbank schuiven,dat gaat allemaal van je €385,00 af

Reageer op: Wat kan ik vervangen ipv omeprazol
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.