- Geronimo25 januari 2019 om 09:15
Op mijn werk, ruik ik de hele dag door, mijn scheetluchtjes terwijl ik geen scheet laat!
Terwijl ik aanspan, loopt het er blijkbaar alsnog langs.
Dit is heel erg gĂȘnant, en frustrerend.
Ik ben naar huisarts geweest, die heeft geadviseerd om na avondeten 30 mins te lopen, verder heb ik een vinger in me reet gehad, volgens haar voelde dat goed đ
Ik heb dit probleem al 2 maanden.
Ik eet s’ochtends geen brood meer maar yoghurt, en het is afgenomen.
Sinds paar dagen yoghurt ook vervangen voor gekookte eieren, en het is nog meer afgenomen, maar het is nog niet weg.
Naar mijn gevoel, heb ik er ook meer last van als ik zit, dan als ik sta/loop.
Kan ook moeilijk poepen, duurt ook best lang. Ligt ook een beetje aan dat ik niet zo veel probeer te eten, er zit ook niet veel in.
Herkenbaar??
Iemand tips?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 januari 2019 om 00:48Ga eens me de klachten naar de huisarts
ReagerenGeronimo29 januari 2019 om 11:02Bedankt voor je reactie.
Daar ben ik al geweest. Ik zal nog een keer gaan, want het gaat ook niet over.
Het is wel minder geworden.
Ik heb van het weekend groenepoeder gekocht, om darmen schoon te maken. Heeft volgens mij wel iets geholpen.
Ik denk verder ook aan een citroensap kuur. Om mijn lichaam te detoxen. Maar dat is wel een heftige kuur. 1 keer eerder gedaan, voelde me bijzonder goed daardoor.
ReagerenGeronimo15 februari 2019 om 16:18Even een update:
Sapkuur nog niet gedaan. Ben afgelopen maandag bij HA geweest. Dinsdag ontlasting voor controle opgestuurd, wacht op uitslag.
HA denkt aan bacterie.
Mijn klachten zijn niet weg, wel iets minder heb ik het idee.
Vooral s’ochtends na poepen, heb ik een paar uur lang het gevoel dat ik aan de diarree ben en naar wc moet. Als ik dan ga, komt er niks uit, soms niet eens een scheet. Tegen middag is het minder, en rond 4 uur smiddag wordt het weer erger.
ReagerenGeronimo18 februari 2019 om 15:47Vandaag uitslag binnen. Niks. Het gaat steeds beter. Minder druk van gassen, het stinken is ook veel minder.
Met HA gesproken, ik ga zelf nog een sapkuur doen van het weekend.
Hopelijk is tegen die tijd helemaal over, dan laat ik het hierbij.
Heb wel last van lichte buikpijn merk ik, vreemd.
Reageren