Zoeken Vraag het forum

Vervelende geur

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik kamp al een tijd met een probleem. Op de een of andere manier ruik ik naar ontlasting. Het is de ene dag erger dan de andere, maar uiteindelijk altijd wel aanwezig. Ik ben er volledig onzeker van geworden omdat ik bang ben dat andere mensen het ook ruiken.
    Ik ben super hygiƫnisch en douche iedere ochtend. Ik eet verder gezond en sport ook elke week meerdere keren. Ik heb het gevoel dat het erger is als ik een hele dag moet zitten, misschien lekt het uit mijn anus? (Heel genant om dit te typen ook). Dokter zegt dat hij geen idee heeft wat het is.
    Ik heb in het verleden wel issues gehad met mijn maag (maagzuur, en prikkelbare darm syndroom) maar dit is echt iets nieuws en ik word er helemaal gek van.
    Het is mega gĆŖnant, ik ruik gewoon naar ontlasting.
    weet iemand wat dit kan zijn?

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

heb je misschien vaker een verstopte neus of ben je vaker neusverkouden? Drink je voldoende water op een dag?
    Als er iets uit je anus zou lekken , dan zou je dat zien in je ondergoed

Reageren
    Anoniem

Ik drink zeker meer dan voldoende water. Neusverkouden valt erg mee. Mijn onderbroek is niet zeiknat, maar wel enige transpiratie. Echter is de geur daarin nooit echt sterk. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn

Reageren
    John (moderator)

Maar je weet natuurlijk ook niet of andere mensen het ook ruiken. Eet je veel eiwitten? Heb je vaker een droge mond of een droge neus?

Reageren
    Anoniem

Aan het gedrag van sommige mensen denk ik dat mensen het wel kunnen ruiken, helaas..
    Ik eet veel eiwitten. Droge mond wel beetje maar niet extreem opvallend

Reageren
    John (moderator)

beperk dat eens de eiwitten

Reageren
    Anoniem

Kan dat een reden zijn dan?

Reageren
    Anoniem

En is dit iets wat je vaker hebt gehoord? Ik kan er weinig over vinden op het internet

Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou kunnen. En ja ik heb er eerder van gehoord

Reageren
    Anoniem

OkƩ. Ik eet niet bijzonder veel eiwitten dus vraag me af of het daar aan ligt. Heb een tijd heel veel gesport en toen at ik heel veel eiwitten, toen had ik dit probleem nog niet. Ik heb de laatste tijd ook wel veel maag/darm last, darmen maken veel geluid en soms ook wel echt buikpijn. Ik denk dat deze 2 dingen met elkaar te maken hebben, maar ik heb geen idee hoe het komt.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je daarmee naar een mdl arts moeten gaan.

Reageren
    Anoniem

Nu ik er de afgelopen 2 dagen op let merk ik inderdaad dat ik een vrij droge mond heb en continu dorst heb. Waar kan dit mee te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Heb je overgewicht?

Reageren
    Anoniem

Nee, ik voel me verder ook volledig fit.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik toch een verwijzing voor een MDL arts vragen

Reageren
Reageer op: Vervelende geur
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.