- En9 augustus 2018 om 09:32
Hey iedereen!
Een paar maanden geleden werd ik plots onwel op het station, ik werd misselijk en duizelig. Sindsdien ben ik nog altijd elke dag ongelofelijk misselijk en het gevoel alsof er ‘beton’ op de bodem van mijn maag ligt. Dit is ondertussen al 4 maanden aan de gang en ben ondertussen ook al 5x naar de dokter geweest… ik heb eerder al eens een maagontsteking gehad dus dokters vermoeden meestal dat het een maagontsteking is. Heb al een kuur ranitidine genomen van een maand, spasmomen, omeprazole… niets helpt. Ook heb ik sinds enkele maanden een spiraal, misschien dat het hier iets mee heeft te maken? Dokters beweren van niet. Heb sinds enkele weken ook steken in mijn onderrug, vooral als ik van zitten naar recht staan ga. Stoelgang is ook niet zoals het moet zijn, heel onregelmatig. Zwanger ben ik ook niet daar heb ik op getest. Wie herkent dit en zou me kunnen helpen? Dit is zo lastig 🙁 durf nergens meer te komen omdat ik weer denk dat ik zo slecht ga zijn… overgeven doe ik wel niet en heb ook wel honger, maar als ik eet zit ik direct vol. Bedankt!2 reactiesReagerenEn9 augustus 2018 om 11:44ik heb ook een opgeblazen buik en altijd een rommelend geluid constant. Niemand die dit herkent?
ReagerenEn9 augustus 2018 om 14:45bedankt voor je antwoord!
Ik zal dan nog eens afspraak maken bij de HA. Heb enkele jaren terug ook een gastroscopie laten nemen misschien moet ik dit maar eens terug doen. Dacht eerst dat het aan koffie zou kunnen liggen. Maar ben daar (jammer genoeg want ben gek van koffie) mee gestopt maar tevergeefs. Ik heb een gezonde levensstijl, ik eet regelmatig, doe wekelijks aan yoga en een normaal gewicht…
Reageren