- Anoniem20 juni 2018 om 15:34
Ik heb al sinds ik klein ben last van mijn darmen. Vaak val ik flauw van de pijn en moet ik kotsen. Ik heb altijd buikpijn dus mijn huisarts had PDS vastgesteld nadat ik op zo’n beetje alles geprikt was en alles verder goed was. Maar ik woog dus altijd 59/60 kilo (ik ben 1.76) en 18 jaar, en nu weeg ik ineens 55 kilo. Mijn klachten zijn afgelopen maanden erger geworden en ik heb nu geregeld abnormaal veel slijm bij ontlasting en bloed, en al een maand diarree. Ik was dus weer naar de huisarts geweest maar die wou er verder niet op in want hij dacht echt dat het PDS was. Wat moet ik nou doen? Ik wil niet nog meer afvallen en de pijn is vreselijk.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 juni 2018 om 15:52Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de MDL arts en laat je niet afschepen. Neem eventueel een van je ouders mee om wat meer druk te zetten
ReagerenHans20 juni 2018 om 16:39Anoniem21 juni 2018 om 01:12Soms helderrood met slijm en de andere keer is mijn ontlasting gewoon zwart.
Dankjewel Tandor voor je tip.
Reagerenrowan22 juni 2018 om 12:35Vraag direct om een doorverwijzing naar een MDL arts. Slijm in ontlasting met bloed heeft niets te maken met PDS.
Reageren