Zoeken Vraag het forum

Verstopping help!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempje

Hallo allemaal

Ik heb echt jullie hulp nodig! Ik ben 13 jaar en ik heb al ongeveer een dikke week geen ontlasting meer. Soms voel ik dat ik moet poepen, maar dan pers ik zoooo hard en het doet zoooveel pijn maar het komt er niet uit! Er zit volgens mij een super grote bol stoelgang vast… Ik ben echt bang ik durf bijna niet meer te persen ofzo omdat ik anders mss aambeien ga krijgen… Ik denk ook dat ik een opgezette buik heb.. Ik neem nu zakjes, maar die helpen niet volgens mij!! Aub iemand help mij ben zo bang!!
    Groetjes Anoniempje

2 reacties
    Reageren
    Anoniempje

Was iets vergeten: vaak voel ik dan dat ik wel moet gaan poepen, maar dan hou ik het een beetje op omdat ik weet dat het er toch niet gaat uitkomen en veel pijn gaat doen!! Ps die zakjes die ik nu neem noemen movicol. En als ik bv een keertje heel vettig eet ofzo, gaat het er dan misschien wel beter uit gaan?

Groetjes anoniempje

Reageren
    John (moderator)

Morgen dan maar even naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Verstopping help!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.