- Alias4 januari 2017 om 01:57
haaii,
ik ben een meisje van 16 jaar en heb sinds een jaar last van verstopping. Veel bloed bij de ontlasting. De ontlasting is groot,hard en is heel pijnlijk om het naar buiten te krijgen. Ik heb elkee dag buikpijn:(. Zit nu bij bekkenfysiotherapie om mij beetje te helpen met poephoudingen en het helpem stimuleren van mn bekkenbodemspieren. Ik drink veel, eet gezond, sport ook veel en heb 8zakjes per dag van de kinderarts maar die helpen niet echt. Ik heb t over 4 weken geen ontlasting te hebben gehad, dit verschilt per keer soms 5dagen soms 2weken en nu al een maand. Mijn buik is ook heel opgezet en behoorlijk pijnlijk. Heeft iemand tips zodat ik toch naar de wc kan, ik zit echt behoorlijk vol☹️
groetjes,,
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2017 om 11:34Als het allemaal niet goed werkt, zou je toch terug moeten naar de kinderarts.
Reagerenalias4 januari 2017 om 19:25Die blijft maar volhouden dat ik het in moet nemen en mijn lichaam er aan moet wennen. (Slik het al een jaar)
ReagerenJohn (moderator)
4 januari 2017 om 19:30Dat is dan toch geen kwestie van wennen meer. Naar een andere arts in een ander ziekenhuis voor een second opinion dan.
ReagerenAnoniem5 januari 2017 om 09:49Ja, ik ga binnekort naar MDL arts in Groningen✨ Hopelijk wordt ik daar beter geholpen.
Reageren