- Cyane5327 februari 2018 om 22:53
Afgelopen november kreeg ik tijdens het doorslikken van de pil (maar een weekje ongeveer) erg zeurende drukkende buikpijn, de soort zeurende buikpijn die je voelt als je menstrueert. Ik dacht eerst aan een blaasontsteking maar een test wees uit dat dat niet zo was. Ik heb toen ook maar een zwangerschapstest gedaan – je weet nooit – maar die was negatief. Ik begon toen te vermoeden dat het wellicht aan het doorslikken van de pil lag (meestal na een aantal weken doorslikken krijg ik ook een soort andere buikpijn die me vertelt dat ik er maar weer eens mee moet stoppen) en ben meteen gestopt met doorslikken. Met de menstruatie ging het over.
Een maand later kreeg ik weer steeds een beetje sporadisch last maar ik was niet de pil aan het doorslikken. Het werd niet meer zo erg als toen. Ook dagen dat ik er gewoon helemaal geen last van had.
Nu heb ik weer veel meer last (ik ben niet aan het doorslikken). Ik vraag me echt af wat deze menstruatiepijn kan zijn terwijl ik niet ongesteld ben. En dat het zich niet constant uit, er zitten dagen bij dat ik er dus geen last van heb. Het is wel erg naar omdat het me belemmert in mijn dagelijkse bezigheden wanneer ik dat wel heb. Ik heb ook Prikkelbare Darm Syndroom, maar dat heeft zich nooit eerder op deze manier geuit. Endiometrose lijkt het me ook niet, omdat ik tijdens mijn menstruatie geen helse pijnen heb. Ik vermoedde eerst dat het kwam door het doorslikken van de pil, maar het gebeurt nu ook gewoon als ik hem niet doorslik… en ik ben al jaren aan deze pil.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 februari 2018 om 22:58Ik zou dan toch een verwijzing vragen voor de gynaecoloog vragen om de eierstokken eens te laten controleren op cysten
Reageren