- Aap8 juni 2018 om 23:21
Sinds ongeveer een week geleden heb ik last van lichte menstruatie pijn. Normaal heb ik nooit pijn, soms een heel klein beetje. Nu heb ik dus al een week lang een klein beetje pijn. Ik zit aan de pil en ik heb gister de laatste genomen. Dus ik wordt dinsdag ongesteld. Maar ik voel het dus al een week. Ik ben 18 jaar en maagd, dus een zwangerschap kan het niet zijn. Wat kan het wel zijn?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2018 om 23:23Moeilijk om daar zo iets over te zeggen….. Misschien toch de aankomende menstruatie
ReagerenAap9 juni 2018 om 00:27Ik wordt al minstens 5 jaar ongesteld en ik heb nog nooit bijna 2 weken van te voren pijn gehad. Vaak niet eens in de week zelf. Dus dat lijkt me niet logisch. Mijn borsten zijn ook gevoeliger dan normaal.
ReagerenAap9 juni 2018 om 00:34Dat kwam best gemeen over, Zo is t niet bedoeld, sorry ?
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2018 om 09:32Toch kan het onder invloed van hormonen wel een keer voor komen. Wacht even je stopweek en je menstruatie af. Als je er daarna weer last van krijgt, ga dan even naar de huisarts met de klachten. Je kunt natuurlijk ook eerder naar de huisarts als je er bezorgd over bent.
ReagerenAap9 juni 2018 om 15:34Oké dankjewel, ga ik doen.
ReagerenIris9 juni 2018 om 22:26hallo,
16 mei was ik met me vriend en toen ging die met zn penis tegen mn clitoris aan. Maar ik heb toen gevraagd of ik hierdoor zwanger kan zijn en toen heeft u gezegd van niet. Ik moest 3 juni ongesteld worden ben het nog niet maar vandaag kreeg ik een beetje donker bruin achtig viezig heid, wat betekend dit??
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2018 om 00:16Dat je menstruatie er wellicht zit aan te komen
Reageren