Zoeken Vraag het forum

Menstruatiepijn zonder bloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik heb een vraag, ik ben 29 jaar en ben al vanaf mijn 14e aan de pil. 12 Januari heb ik de laatste pil geslikt(en nog gemeenschap gehad), ik ben nu even gestopt omdat mijn man voor een paar maanden in het buitenland zit. Een paar dagen later heb ik ongeveer 3 a 4 dagen bloeding gehad, dit was erg weinig. Ik had rond 12-02 mijn menstruatie weer moeten hebben maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel heb ik al ongeveer 2 weken menstruatie klachten( Lage rug pijn, hoofpijn, stemmingswisselingen)Maar ook klachten die ik eerder niet had, zoals: snel moe, pijn onderbuik, krampen, opgezette borsten, zweterig, duizelingen, last van ademhaling e.d. Nu weet ik dat mijn hormonen in de war kunnen zijn van de pil maar is dit normaal? ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan, negatief.

Groetjes, L

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Dit is erg normaal. Je bent in principe nog maar net gestopt en deze klachten kan je een tijdje behouden.

Reageren
Reageer op: Menstruatiepijn zonder bloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.