Zoeken Vraag het forum

Menstruatiepijn, Niet zwanger en geen menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Samantha

Beste allen,

Ongeveer twee jaar geleden ben ik naar de dokter gegaan omdat ik pijn had in mijn onderbuik. Het ging hierbij om hevige menstruatie pijnen, terwijl ik geen menstruatie had op dat moment. Ik heb toen bij de dokter een heel binnenwaards onderzoek gehad met binnenwaardse echo’s en dergelijke. Er is toen niks gevonden. In de tussentijd heb ik er weinig tot geen last van gehad, alleen natuurlijk op de momenten dat ik wel ongesteld was.

Sinds enkele maanden begin ik nu weer last te krijgen van deze buikpijnen. De pijnen worden op dit moment steeds heviger en blijven langer aanhouden. Ik heb er nu gewoon meerdere malen per dag last van! Terwijl het eerst eens in de zoveel dagen een krampje was.

Ik ben naar de dokter geweest en ben getest op SOA’s en ze hebben weer niks kunnen vinden. Ik ben getest op Chlamidiya, Gonnoroe, zwangerschap, syfillus, aids en hepatitus B. Weer niks kunnen vinden.

Ik heb verder niks vreemds aan mijn menstruatie opgemerkt. Heb altijd wel maanden dat ik weinig verlies en dan weer een paar maanden veel, of dat het soms een periode 5 dagen duurt en dan weer een periode 3 dagen. Wel is het zo dat als ik stop met me pil het gemiddeld 3 dagen duurt voor ik ongesteld wordt, maar dat is al zo sinds ik met de pil begon(18 jaar was ik toen en nu 25 jaar).

Ik begin me toch wel zorgen te maken want ik heb eigenlijk altijd al een beetje het gevoel gehad dat ik niet zo vruchtbaar ben. Ik ben iemand die nog wel eens me pil twee dagen kan vergeten en dit is ook weleens gebeurd terwijl ik een relatie had en dagelijks seksueel contact had. Ook een keer een anti-biotica kuur geslikt en er geen rekening mee gehouden dat de pil dan niet werkt.

Iemand enige idee wat het kan zijn? Ik maak me echt zorgen want je hoort zoveel rare dingen de laatste tijd..
    Ik ben namelijk heel erg bang dat de dokter straks zegt dat ik nooit kinderen zal kunnen krijgen..

Alvast bedankt.
    Groetjes Samantha

4 reacties
    Reageren
    Pien

Ik begrijp jouw probleem eerlijk gezegd niet. Behalve dat er geen medische indicatie is, heb je last van angsten. Is dit juist?

Reageren
    Samantha

Mijn probleem is dat ik niet weet waar het aan ligt..
    Ze hebben me op van alles getest en ze kunnen niks vinden.

Kan het zijn dat ik een vleesboom of iets heb? Of misschien zelf wel k***** in me baarmoederhals..
    Het betreft hier vooral angst, maar dat is niet de reden waarom ik dit heb gepost.

Ik dacht misschien zijn er mensen die weten waar het mee te maken kan hebben. Het wordt nu ook steeds erger, want op dit moment is mijn afscheiding ook rozig.. Alsof het lichtelijk aan het bloeden is binnen in. En ik ben niet ongesteld of moet dit ook niet worden. Over twee weken pas..

Reageren
    Mirna

Baarmoederhalskanker ligt in het geheel niet voor de hand gezien de negatieve onderzoeksuitslagen. Hoe vaak heb je al een uitstrijkje laten maken?

Reageren
    lena

Beste Samantha,

Ik heb precies dezelfde klachten als jou. Sinds een aantal maanden heb ik constante menstruatiepijn. Ik heb al meerder malen een echo laten maken, ook getest op een soa.
    Maar er kwam niets uit. Ook het bloedonderzoek wees op niets uit.
    Veel sterkte!

Reageren
Reageer op: Menstruatiepijn, Niet zwanger en geen menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.