- Anoniem22 december 2013 om 20:39
Sinds 2 dagen heb ik heftige buikpijn, die aanvoelt als menstruatiepijn, maar dan heftiger (vergelijkbaar met het begin van een bevalling). Ik word echter maar niet ongesteld.
Verdere info:
– 8 maanden geleden bevallen van 4e kind, sindsdien nog niet ongesteld geworden, bij andere kinderen altijd na een maand of 5.
– Ik geef nog borstvoeding, slik geen pil
– na de laatste bevalling een spoedcurrettage gehad, kraamvrouwenkoorts, placenta klein deel achtergebleven, baarmoedermond te snel gesloten, veel bloed in baarmoeder
– na de currettage baarmoedermond weer te snel gesloten, na een paar dagen bijna een liter bloed verwijderd.
– ik ben niet zwangerNormaal zou ik hier niet voor naar een dokter gaan, maar nu twijfel ik. Zou het kunnen zijn dat ik wel ongesteld ben, maar het bloed zich ophoopt, gezien het feit dat dit 7 maanden geleden 2 x is gebeurd? Extra twijfels daar ik overmorgen op vakantie ga en de pijn echt vervelend is (ik kan er niet door eten).
Anke
1 reactieReagerenTandor122 december 2013 om 21:04Ik zou toch morgen maar even naar de huisarts gaan gezien de afgelopen ervaringen. Het zou vervelend zijn als je straks op vakantie in een ziekenhuis belandt.
Reageren