Zoeken Vraag het forum

Hevige (Menstruatiepijn) en geen bloedverlies, niet zwanger

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Sinds 2 dagen heb ik heftige buikpijn, die aanvoelt als menstruatiepijn, maar dan heftiger (vergelijkbaar met het begin van een bevalling). Ik word echter maar niet ongesteld.

Verdere info:
    – 8 maanden geleden bevallen van 4e kind, sindsdien nog niet ongesteld geworden, bij andere kinderen altijd na een maand of 5.
    – Ik geef nog borstvoeding, slik geen pil
    – na de laatste bevalling een spoedcurrettage gehad, kraamvrouwenkoorts, placenta klein deel achtergebleven, baarmoedermond te snel gesloten, veel bloed in baarmoeder
    – na de currettage baarmoedermond weer te snel gesloten, na een paar dagen bijna een liter bloed verwijderd.
    – ik ben niet zwanger

Normaal zou ik hier niet voor naar een dokter gaan, maar nu twijfel ik. Zou het kunnen zijn dat ik wel ongesteld ben, maar het bloed zich ophoopt, gezien het feit dat dit 7 maanden geleden 2 x is gebeurd? Extra twijfels daar ik overmorgen op vakantie ga en de pijn echt vervelend is (ik kan er niet door eten).

Anke

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Ik zou toch morgen maar even naar de huisarts gaan gezien de afgelopen ervaringen. Het zou vervelend zijn als je straks op vakantie in een ziekenhuis belandt.

Reageren
Reageer op: Hevige (Menstruatiepijn) en geen bloedverlies, niet zwanger
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.