Zoeken Vraag het forum

Buikklachten na ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

De slechte smaak kan van de medicijnen zijn.

Bobeco

precies wat ik al dacht dus. ik voel me nu op dit moment echt goed. ik moest net wat slijm ophoesten maar verder niet en kan nu ineens supervrij ademen zonder last van mijn maag en ademhaling of wat dan ook.

het is toch best vreemd dat het dan weer beter lijkt te gaan en het dan weer helemaal mis is?

Reageren
    John (moderator)

Je moet proberen er zo min mogelijk op te letten…

Reageren
    Bobeco

dat probeer ik ook , maar soms ontkom je er niet aan omdat het dan ineens op komt zetten.

ik merk ook dat ik bv snel moe ben als ik iets gedaan heb. dat klopt toch ook niet?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou ook van alle stress en spanningen kunnen komen

Reageren
    Bobeco

het is nu bijna half 5 in de nacht. ik heb een heel rotgevoel en het is net of ik half verdoofd ben.kon er niet van slapen en raak er zelfs een beetje van in paniek,

mijn maag komt ook steeds op ,heb een erge zure smaak in mijn mond en ik voel een beetje gevoelloos aan en ik krijg het ook steeds koud.heel raar allemaal

had een rantitidine genomen voor het slapen gaan en net als de vorige keer toen ik deze tablet nam pakt het weer verkeerd uit,want deze klachten had ik de vorige keer dus ook ongeveer na het nemen ervan.voor mij dus geen ranitidine meer,

Reageren
    John (moderator)

Zoals ik al schreef:   …de medicijnen zelf kunnen al maagklachten veroorzaken…

Reageren
    Bobeco

ik ga dan alleen de maagzakjes nog maar gebruiken. toch vind ik het vreemd want op de papieren van de apotheek staat dat de maagzakjes en de pillen elkaar niet bijten,

ik heb nu de hele dag weer last met dank aan gisteren misschien.

ik had ook een zure smaak in mijn mond en kon vannacht niet slikken. heb nu wel 3 boterhammen gegeten. gisteren avond wel weer chilli gegeten maar vreemd dat ik dan pas last krijg als ik in bed ga liggen? mijn maag komt wel weer de hele dag al op.veel opboeren ook.

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan toch van de chili zijn. Je maag heeft wat problemen en dan zou je toch eigenlijk een beetje tekening moeten met wat je eet, eigenlijk logisch lijkt me zo..

Als je de bijsluiter van de middelen leest, zie je bij de bijwerkingen dat dit soort middelen ook maagklachten kunnen veroorzaken. Niet iedereen heeft er altijd last van, maar het kan

Reageren
    Bobeco

Het eten gaat me steeds meer tegen staan .ook voel ik mij de laatste dagen weer erg moe. en alles lijkt onwerkelijk. he tis net of ik in een wazige wereld leef.

ik moet de hele dag opboeren omdat ik vol met lucht lijk te zitten,

de keel voelt pijnlijk aan als ik wakker word. slijmen die ik ophoest zijn geel en erg taai. als ik voor het eerst eet kan ik amper slikken van de slijmen in mijn keel, als die eruit zijn gaat slikken weer goed. ook heb ik steeds een vieze smaak in mijn mond.

ik heb al pilletjes tegen spanningen en onrust genomen .Xanax,kent u dat?

Reageren
    John (moderator)

Ja ik ken Xanax.  Misschien wordt je daar wat rustiger van

Reageren
    Bobeco

ik slaap er wel beter van lijkt het. maar elke ochtend zo’n keelpijn. als ik dan slik gaat het wel een beetje weg maar blijft een irritant gevoel achter. alsof mijn keel aangedaan is door griep zo voelt het. slijmen zijn ook echt geel. weet u misschien waar geel slijm voor staat?

Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen. Het kan een irritatie zijn. Misschien moet je daar eens niet zoveel op letten.

Reageren
    Bobeco

Ok maar mijn keel is toch wel erg gevoelig. voelt ruw aan bij het slikken van eten.
    de kno zag ook roodheid, dus zal er toch wel irritatie aanwezig zijn.

voel mij vandaag best goed, heb ook als een blok geslapen door de xanax, ik nam er gisteren eentje om 2100 uur en de volgende om 2300 uur en om 1200 uur stond ik te wankelen op mijn benen en ben toen gelijk naar bed gegaan. ook nog een sucrarfaat en een Rennie tegelijk genomen. Rennie en sucralfaat gaat goed samen totaal geen maagklachten of andere klachten ervan gehad..ik ga straks even naar de apotheek bellen of ik de Ranitidine terug mag brengen.

verder zou ik u willen vragen of voltaren emul gel werkt op een ellebooggewricht?

ik heb van het fitnessen dat het buitenste gewrichtsbotje steeds ingedrukt is geweest irritatie sinds januari dit jaar al pijn eraan wat niet over gaat. het zal wel slijtage zijn want aan de andere elleboog heb ik ook een pijnlijke drukplek bij het gewricht maar geen pijn erin met bewegen.

in de linker elleboog schoot het er ineens in met een oefening begin dit jaar,als ik veel rust dan gaat de pijn wel over maar de kwaal dus niet. ik voel het bv ook steeds als ik mijn schoen uit duw met gestrekte arm..best een vervelende klacht maar fysio hielp niet.

Reageren
    John (moderator)

Je keel raakt dus ook geïrriteerd door voortdurend te schrapen en op te halen…

Je zou Voltaren gel kunnen proberen…

Reageren
Reageer op: Buikklachten na ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.