Zoeken Vraag het forum

Buikklachten na ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bobeco

over de elleboog, het is nu veel erger geworden nadat ik dinsdag een half uur op de crosstrainer heb gezeten. heb fysio al gebeld en die vertelde mij dat crosstrainen vanuit de elleboog werken is. dit had ik dan beter weer niet kunnen doen.

volgens hem moet ik mijn arm nu 90 graden gebogen houden en dan met de duim heen en weer bewegen. of met een stok een propeller beweging maken. snap echt niet zo goed hoe ik de stok moet vasthouden.hij had ook weinig tijd voor verdere uitleg omdat die met patienten bezig was..  kunt u misschien omschrijven hoe ik de stok precies en in welke houding moet vasthouden?

ik ga ook even voltaren Emul gel halen vandaag

John (moderator)

Ik snap ook niet zo goed wat dat met die stok moet. Doe de andere oefening.

Reageren
    Bobeco

de pijn is bijna niet te harden, ik heb er voltaren opgesmeerd en oefeningen gedaan en zelfs ijs erop maar het word steeds erger. ook doet mijn duim ineens pijn. dit heb ik nog nooit zo gehad.

vreemd dat ik dinsdag een half uurtje crosstrainen heb gedaan en woensdag helemaal geen last had en dan 2 dagen later ineens wel. dit kan volgens mij dan toch niet van een half uurtje crosstrainen komen??

de pijn lijkt overal wel te zitten .en heel mijn arm ,hand en schouder. nu met de avond werd het ineens heel erg en de pijn zakt maar niet.wil nu eindelijk ook gaan slapen maar krijg de pijn niet gestild, wat kan ik nog meer proberen??

Reageren
    John (moderator)

Dat kan wel degelijk.  Dat blijkt…. geef die arm rust…je kunt hooguit nog pijnstillers gebruiken.  Heb je nog zoiets in huis?

Reageren
    Bobeco

pfff jezus het lijkt wel bij elke stap die ik zet verkeerd uitpakt, kan echt niks meer lijkt het wel, ik fitness normaal nog maar 1 keer per week en dat is al te veel schijnbaar. nooit gehoord van iemand die een half uurtje ging crosstrainen zo slecht ervan af kwam. en dat terwijl ik al 20 jaar fitness doe. spierpijn was het niet. dus dan zijn het mijn gewrichten die versleten zijn?? kan niks anders bedenken.

vandaag lijkt het een stukje minder te zijn geworden na nachtrust.zal dan wel helemaal stoppen met iets te doen als je nog geen half uurtje kan sporten.ik vind het echt belachelijk op deze manier. heb niet eens hard gesport,gewoon op level 6 en dat is redelijk laag met weinig weerstand.bij zo’n machine kun je ook maar 1 beweging maken en dat is de juiste . vind dit dus echt raar.

en ik heb paracetemol genomen gisteren avond maar dat hielp niks. nu wil ik geen diclofinac gaan slikken voor mijn maag.

ik heb nog wel een beetje tijgerbalsem op mijn schouder gesmeerd want ik voel het in de schouder,nek ,elleboog en duim en hand zelfs ook

Reageren
    John (moderator)

bij zo’n machine kun je ook maar 1 beweging maken en dat is de juiste  dat kan wel, maar dan nog kun je een overbelasting krijgen…

Je bent veel te veel met die klachten allemaal bezig…

Reageren
    Bobeco

nou ik heb teveel denk ik,

elleboog gewricht slijtage, ac gewricht slijtage, ingeklemde heupgewrichten. soms krijg ik spontaan pijn als ik ga wandelen en dan ben ik nog maar 10 minuten bezig.

de andere keer kan ik 2 uur wandelen zonder pijn.

gelukkig kan het allemaal ook weer overgaan een paar dagen later, maar ik blijf er wel steeds mee zitten omdat ik er altijd weer terug last van krijg,en ik wil toch graag blijven bewegen. daarmee weet je dus van te voren nooit of je last gaat krijgen,ook al voelt het op dat moment goed. en ik houd heus wel rekening met de tijd dat ik beweeg zodat ik niet ga overbelasten maar als je na 10 minuten rustig aan doen als iets te pakken hebt vind ik niet normaal.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een heleboel voor 44 jaar…

Reageren
    Bobeco

Dat is het zeker,

vanochtend kreeg ik ineens weer last in de buikstreek en ging de pijn in mijn arm plots over..het zweet brak me ook uit.ik kreeg het ineens heel erg warm en voelde me niet lekker ook,beetje misselijk en raar in mijn hoofd, het vreemde is dan dat ik wel gewoon lekker kan eten .4 boterhammen waren geen enkel probleem dus dan is er toch niks mis ook?

buikklachten zijn nu ineens weer weg maar voel me nog wat brak ervan, beetje moe gevoel ook,met mijn arm gaat het ineens ook weer beter terwijl ik vannacht bijna niet kon slapen van de pijn daar.zou dit niks te maken kunnen hebben met een paraneoplastisch syndroom???

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt me toch weer wat ver gezocht…

Reageren
    Bobeco

Nou dat weet ik niet, het blijft toch allemaal erg vreemd en het gaat niet over,

niet dat het allemaal erger word.maar kom er ook niet vanaf

27 juni moet ik naar de internist. dan gaat hij waarschijnlijk voorstellen in mijn maag te kijken. maar ik vraag mij af of dat wel zin heeft. want ik kan gewoon eten enz. heb ook niet het idee dat er iets met mijn maag en slokdarm aan de hand is,

ik heb eigenlijk liever dat ze mij eerst van dat pijnlijk gevoel in mijn elleboog af helpen als deze klachten op zich staan. misschien een spuit cortisone tussen het gewricht.. ik vraag mij wel af doet een internist dat ook?? want met de huisarts kom ik niet echt verder. heb geen zin om nu weer eens terug te gaan voor deze klachten. ik ben begin dit jaar bij de fysio geweest en niet naar de huisarts omdat je zonder verwijzing naar de fysio kan en dacht dat ik er wel vanaf zou komen zonder huisarts, was ook precies in die tijd dat ik prostaatklachten kreeg ,ik dacht dan kan ik voor alles wel naar de huisarts gaan. ik had ook al een half jaar lang last van mijn rechter wijsvinger.pijn erin maar voel ik niet altijd. als ik de vinger aanspan is het vooral erg pijnlijk.zit ook iets niet goed dus en weet ook niet wat het allemaal is.ook dit gaat niet over. en dan zijn mijn mondhoeken ook nog steeds kapot.ik heb daar gevoelige plekken .soort kloofjes met schilfers,gaat ook niet echt over

Reageren
    John (moderator)

De internist doet niets aan je elleboog. Daar zou je naar een orthopeed voor moeten gaan

Reageren
    Bobeco

Ok ,maar kan de internist mij dan wel doorsturen naar de orthopeed?

anders zien ze me weeral komen bij de huisarts.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet de internist dat doet.  Misschien kan de huisarts de injectie ook zetten…

Reageren
    Bobeco

Dan moet hij wel precies weten waar die moet zijn.mijn huisarts heeft geen rontgen apparaat. ik ben daar nooit zo happig op dat hij in het wilde weg gaat spuiten

Reageren
Reageer op: Buikklachten na ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.