- Anoniem18 januari 2017 om 14:39
beste, ik heb al 8 maanden last van een spastische darm zeggen ze, heb al 8 maanden lang bijna iedere dag buikpijn, vooral problemen met men ontlasting. Vanaf ik moet ontlasten krijg ik enorm buikpijn, als ik niet moet ontlasten heb ik geen buikpijn, dus bv als maandag moest ik heel de dag constant naar het groot toilet + heel de dag buikpijn , heb dan imodium genomen en nu heb ik al 2 dagen geen last van buikpijn.. en zo is dit altijd.. als ik geen imodium neem, heb ik altijd buikpijn… weet iemand hoe dit komt?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2017 om 14:50Heb je dan ook altijd diarree?
ReagerenAnoniem18 januari 2017 om 15:33Nee niet altijd. Maandag wel vandaar die imodium
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2017 om 16:53Het kunnen  toch klachten zijn  die passen bij een spastische darm/PDS
Ben je met de klachten ook bij een MDL-arts geweest?
ReagerenAnoniem18 januari 2017 om 21:10Ja, maar die heeft gewoon een echo grafie genomen en daarop was niks te zien buiten dat mijn darm gespannen stond… hebt u enige tips of iets van medicatie dat kan helpen? Heb echt alles al geprobeert
ReagerenJohn (moderator)
18 januari 2017 om 21:17Vraag voor de buikpijn een recept voor buscopan aan de huisarts. Probeer dat eens uit.
Reageren