Zoeken Vraag het forum

Buikpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik had gisteren hevige last van diarree. Deze diarree was geel van kleur en ik nam imodium zodat de diarree stopte maar het werkte eerst niet dus nam ik er nog 2. Daarna was de diarree over maar had ik nog steedq hevige last van mijn buik, en maag. Alsof mijn buik en maag overhoop liggen. Nu de volgende dag heb ik nog steeds veel last van maagpijn en buikpijn ik heb net gegeten en mijn buik is helemaal aant rommelen en dit doet ook pijn. Ik heb ook altijd last van spastische darm maar nooit gelijk dir. Weet iemand wa te doen?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je was veelte snel met imodium. Als je buiklachten hebt en diarree, kan dat door een virus of bacterie worden veroorzaakt. De diarree is een reactie van het lichaam om verkeerde dingen uit je lichaam te krijgen. Pas als je langer dan 2-3 dagen diarree hebt, moet je er pas wat tegen doen. Ook de imodium kan buik- en darmkrampen veroorzaken.  Je klachten lijken op een buikgriep…die gaat doorgaans vanzelf weer over na enkele dagen.

Reageren
    Anoniem

ja maar ikmoest gaan werken dus kon niet anders…  en moest ik buikgriep hebben zou ik dan niet ook koorts hebben en overgeven enso? Want dat heb ik niet..

Reageren
    John (moderator)

Dat hoeft niet perse….dat zou je wel hebben bij een voedselvergiftiging.

Reageren
    Anoniem

en wat doe ik dan aan mijn buikpijn en misselijkheid?

Reageren
    John (moderator)

Het beste uitzieken en wel blijven eten en drinken maar dan licht verteerbaar.

Reageren
Reageer op: Buikpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.