Zoeken Vraag het forum

Buikklachten na ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bobeco

ben inderdaad nogal ruw te werk gegaan en ook heel diep naar binnen geweest.zeker 15cm naar binnen want de prostator is 25cm totale lengte en had niet veel meer over ik wilde eens ervaren hoe het zou zijn om flink gepenetreerd te worden. ben er wel achter gekomen dat het niks voor mij is, alleen eentje vond ik wel lekker. dat was met een ring rond de penis en die ging dan tegen de prostaat aan maar was geen penetratie. als je dan klaarkomt trekken je spieren samen en voel je dat ding tegen je prostaat aan duwen. dat was heel erg heftig. ik voelde het dan kloppen, dat ding word er dan als het ware door de druk en samentrekken geprobeerd uitgeduwd maar kan er niet uit omdat die smal naar buiten loopt en binnenin heel dik is.bijna 4cm,

in ieder geval had ik daarna ook altijd pijn in mijn buik ervan. toch deed ik het daarna weer.maar in totaal heb ik het denk ik niet meer dan 10 keer gedaan want toen begonnen de klachten ook erger te worden en ben toen dus direct gestopt. een korte tijd daarna begonnen de hoestklachten ineens,

die stopten toen weer en daarna kreeg ik dat branderige gevoel in mijn lijf en begonnen de buikklachten weer en ook de hoestklachten kwamen toen weer terug.

nu hoest ik niet veel meer. enkel sochtends dus nog iets.

het slijm is wel veel geler en er zat zelfs wat bloed in daarnet.

ik weet niet zeker of dit ook niet uit de neus kan komen. ik spoelde net met zout water door de neus en snoot mijn neus en daar kwam ook zo’n zelfde stukje gelig slijm met stukje bloed uit als wat ik eerder ophaalde uit mijn keel .ik heb ook altijd veel slijmvorming in de neus, kan dat misschien ook in de keel zakken??

toch zag de kno arts gisteren niks in  de neus

John (moderator)

Dan kan het wel zijn dat je endeldarm wat geïrriteerd is. Om je prostaat te stimuleren, heb je geen grote en dikke dingen nodig. De prostaat zit ongeveer 5-8 cm van je anus verwijderd…En als je penetratie had willen uitproberen had je beter iets dunners en korters kunnen nemen voor de eerste keren. Dat moet je namelijk voorzichtig opbouwen…Met het hoesten heeft dat echter niks te maken.

Slijm uit je neusholte komt zeker ook in je keel. Dat is normaal. De neus- en keelholte staan immers met elkaar in verband.

Reageren
    Bobeco

ik ben alweer bij de huisarts geweest,

ik heb inderdaad een aambei en er was ook een bloedvat gesprongen. dit moet weer vanzelf overgaan, maar volgens de huisarts hebben de buikklachten daarmee niks te maken.

ik heb vaak pijn en overgevoeligheid achterkant rug bij mijn nieren ,rond de middel en lage rug en buik. vreemde is wel dat ik dan gewoon kan eten zonder verder last en dit geen krampen zijn.

nu is het weer over. 2 dagen terug kreeg ik ineens een erge kriebel waardoor ik moest hoesten en naar huis moest toen ik bij de supermarkt was. de slijm met bloed die ik vandaag uit de keel ophaalde zat opgedroogd bloed in . ik was aan het praten over de telefoon en voelde de slijm eerst op de stembanden. daarna haalde ik hem dus op en zat er opgedroogd bloed in zag ik. ook de laatste week word het opgehoeste slijm steeds geler.

dit heb ik ook tegen de huisarts verteld. volgens hem houd dit niet verband met de buiklachten…hij wil mij nu doorsturen naar de internist.

ik heb hem verteld hoe ik er zelf over denk.

mijn gedachten is dat het toch uit de longen komt en het mogelijk uitstralende pijn is naar de achterkant rug,buik en middel. ik heb hem nog gevraagd hoe hij daarover denkt en of een longfoto nog steeds een optie is.

zijn gedachten zijn nog steeds dat er volgens hem niks te zien zou zijn maar als het mij gerust stelt om een longfoto te laten maken moet ik dat volgens hem gewoon doen.

hij blijft erbij dat ik een luchtweginfectie heb gehad en daar nog nu last van heb.

Reageren
    John (moderator)

Dan maar eens naar de internist en als je dat wilt een longfoto laten maken. Maar ik denk niet dat je van een longfoto niet veel wijzer gaat worden. Want ook ik denk dat er niets mis is met je longen.

Reageren
    Bobeco

ik krijg automatisch een oproep voor de internist.

anders bespreek ik de klachten eerst nog wel met de internist voordat ik een longfoto ga laten maken.

ik ben in ieder geval niet snel buiten adem maar ben altijd wel wat hoesterig geweest. mijn luchtwegen zijn dus misschien wel een zwak punt.

ik weet het op den duur zelf ook niet echt meer en dan ga je allerlei doemscenario’s bedenken.

een oom van mij heeft dus vorige week wel te horen gekregen dat die longkanker heeft. is 66 jaar en heeft zeker meer dan 40 jaar gerookt. hij had ook pijn in zijn zij heb ik gehoord. zulke dingen komen toch wel flink binnen bij mij .zeker omdat ik nu ook steeds met allerlei klachten zit.

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?  Want volgens mij ben je voor dat soort aandoeningen toch nog wat jong

Reageren
    Bobeco

ik ben deze maand net 44 jaar geworden, is dat nog zo jong vraag ik mij af??

Reageren
    John (moderator)

Ja natuurlijk wel…

Reageren
    Bobeco

Ok ik voel me niet meer zo jong door al de klachten die ik heb, heb ook vanavond steeds een brandend gevoel weer bij inademen. ik heb al rennies genomen en het brand nog.dus waarschijnlijk komt dit niet van mijn maag af?

slijm is ook steeds geel van kleur maar ik hoest eigenlijk enkel slijm in de ochtend op. wel heb ik dus de rest van de dag irritatie. ik denk toch dat de bovenste luchtwegen geirriteerd zijn waardoor ik dat brandend gevoel heb. al heb ik het niet elke dag.

en meestal is het zo dat als ik last van mijn buik heb geen last van de luchtwegen heb. en heb ik last van de luchtwegen dan voel ik het in mijn beuik. maar eigenlijk nooit samen. daarom denk ik steeds aan een verband tussen die 2..zou dat mogelijk zijn?

Reageren
    John (moderator)

Je moet geen rennies met andere maagmiddelen nemen! Dat kan averechts werken

Ik zie geen verband tussen de 2…

Reageren
    Bobeco

volgens de apotheek kon het wel,de sucralfaat met rennies en ook de Ranitidine erbij. hebben ze ook op de bijsluiter gezet.

ik ben natuurlijk best wanhopig dus dan probeer je vanalles te doen.

Reageren
    John (moderator)

Ja, maar je kunt ook teveel proberen….

Wanneer neem je de ranitadine en wanneer de sucralfaat

Reageren
    Bobeco

sucrulfaat 4x per dag, 1 sochtends half uur voor het eten, dan 1 in de middag voor het eten. dan 1 in de avond voor het eten en dan nog 1 voor het slapen gaan en dan een Ranitidine ook nog voor het slapen gaan en tussendoor soms dan nog Rennies.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een heleboel…de medicijnen zelf kunnen al maagklachten veroorzaken… Hoeveel mg ranitadine gebruik je?

Reageren
    Bobeco

de huisarts schrijft 2x 150mg voor. 1 tabletje is 150mg

maar ik neem er voorlopig maar eentje ,

ik ga met de sucralfaat zakjes terug naar 3 denk ik. sochtends,smiddags en voor het avond eten en dan niet meer voor de nacht maar dan enkel 1 tablet Rantitedine, ik heb sochtends nog steeds een slechte smaak in de mond maar ik vraag mij af of dit ook niet komt door al die medicijnen??? is dat mogelijk?

of anders toch van maagzuur

ik heb steeds slijmen in de keel als ik wakker word en ook voelt de keel bij het wakker worden niet lekker aan.beetje pijnlijke keel soms ook. mijn mond is niet droog dus ik denk niet dat het komt van met open mond slapen.

ontlasting is nu toch beter van kleur en ziet er ook beter uit van vorm. maar er zitten nog wel steeds stukjes in.

Reageren
Reageer op: Buikklachten na ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.