- Anoniem15 februari 2016 om 14:53
Hallo,
sinds enkele dagen ben ik een licht kortademig, mijn hele lichaam trilt (ijskoud gevoel) en zweterig (warm gevoel). Mijn handen zijn klam en zweterig, maar wel koud, tintellend gevoel in handen en lippen.
Lichte kramp in kuiten en prikkelende pijn in linkerschouder en borst/ribben.
Net of ik hoge koorts heb maar geen koorts volgens thermometer.
Geen diarree maar wel heel winderig.Ik ben een man van 39.
7 reactiesReagerenAnoniem15 februari 2016 om 14:53ook constant slijmpjes ophoesten. Geen diepe zware hoest.
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 16:51Heb je veel stress of spanningen?
Gebruik je medicijnen, alcohol of drugs?Doe eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem17 februari 2016 om 10:16Geen drugs ofzo.
Wel wat stress, vooral bang voor ernstig ziek te worden.
Heb vooral veel schrik voor kanker en vooral longkanker.Zijn er zaken waaraan je kan zien of je al dan niet kanker kan hebben.
Zo heb ik al gelezen ivm klieren boven sleutelbeen.
Hoe voelt dat dan juist aan?
Zijn die dan echt extreem dik of gezwollen dat je ze kan zien?Bedankt
ReagerenAnoniem17 februari 2016 om 10:26Kan een dokter eigenlijk met zijn stethoscoop horen of je longkanker hebt?
ReagerenJohn (moderator)
17 februari 2016 om 13:02Als je longkanker zou hebben krijg je toch heel andere problemen en klachten.
De huisarts kan afwijkingen horen in de longen.Als dat zo zou zijn wordt je voor nader onderzoek doorgestuurd.Lymfeklieren zijn niets om je zorgen over te maken. Ze zijn onderdeel van het afweersysteem van het lichaam en horen er te zijn. Pas als ze plotseling erg groot worden en erg pijnlijk zijn is dart een reden om naar de dokter te gaan. Maar dan hoeft het nog steeds niets ernstigs te zijn. Als ze erg groot worden (3-4 cm) kun je ze dus ook van buitenaf erg goed zien.
Heb je die test ook al eens gedaan?
ReagerenAnoniem19 februari 2016 om 07:11Over welke problemen en klachten spreken we dan?
Ik ben bijna constant kortademig en angsaanvallen, en constant pijn op borstbeen, schouder en rug.
En veel vaste slijmpjes ophoesten.MVg
ReagerenJohn (moderator)
19 februari 2016 om 16:53Dat klinkt toch als hyperventilatieklachten.
Reageren
Had je de test al gedaan?